  • 1. Data: 2004-09-16 11:48:40
    Temat: Czy podwórko to miejsce publiczne? (sex)
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Czy bara-bara na prywatnym podwórku jest karalne? Chodzi o art 51 par1 kw

    pzdr grem

  • 2. Data: 2004-09-16 12:08:39
    Temat: Re: Czy podwórko to miejsce publiczne? (sex)
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Witam.
    > Czy bara-bara na prywatnym podwórku jest karalne?

    Zalezy od stopnia dostepnosci osób postronnych na to podwórko (mozliwosc
    wejscia) , oraz widocznosci. Jesli jest starannie zasloniete (np.
    roslinnoscia) to IMHO nie jest to miejsce publicze.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-09-16 12:13:27
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > wejscia) , oraz widocznosci. Jesli jest starannie zasloniete (np.
    > roslinnoscia) to IMHO nie jest to miejsce publicze.

    Załóżmy, że trochę widać z ulicy

  • 4. Data: 2004-09-16 12:33:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Załóżmy, że trochę widać z ulicy

    Perwers ...

    Proponuję pl.sex.perwersi

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-09-16 12:39:14
    Od: g...@p...onet.pl

    > Perwers ...

    eee, tam perwers... Pytam bo ciekawy jestem :)

    Pzdr

  • 6. Data: 2004-09-16 14:00:31
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Załóżmy, że trochę widać z ulicy

    To stopien publicznosci = widocznosci z ulicy ustali zapewnie sad na wizji
    lokalnej.

  • 7. Data: 2004-09-16 15:18:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zalezy od stopnia dostepnosci osób postronnych na to podwórko (mozliwosc
    > wejscia) , oraz widocznosci. Jesli jest starannie zasloniete (np.
    > roslinnoscia) to IMHO nie jest to miejsce publicze.

    a czy miejsce publiczne do picia alkoholu rozni sie czyms od miejsca
    publicznego do bara bara?

    P.

  • 8. Data: 2004-09-16 16:08:00
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Przemek R. wrote:
    > a czy miejsce publiczne do picia alkoholu

    a co ma miejsce publiczne do picia alkoholu?

    KG

  • 9. Data: 2004-09-16 16:11:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a co ma miejsce publiczne do picia alkoholu?

    zartujesz?

    no to wez przejdz sie z otwarta puszka piwa jakims deptakiem to bedziesz
    wieedzial co ma :-)

    P.

  • 10. Data: 2004-09-16 16:13:39
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Przemek R. wrote:
    > no to wez przejdz sie z otwarta puszka piwa jakims deptakiem to bedziesz
    > wieedzial co ma :-)

    Tak, tyle że w tamtym przepisie nie ma mowy o miejscu publicznym (nie
    wyjaśnialismy sobie tego?), a w tym jest. Więc trudno porównywać.

    KG