  • 1. Data: 2003-12-01 11:53:09
    Temat: Czy oswiadczenie woli dostarczono skutecznie ?
    Od: "obywatel" <l...@p...onet.pl>

    Czy doreczenie jest skuteczne ?

    Pracodawca zwalnia mnie z 2-tygodniowym wypowiedzeniem. Zwalnia ze
    swiadczenia pracy i zezwala na nieprzychodzenie do zakladu. Ostatni dzien
    wypowiedzenia wypada w sobote. Do pracy nie przychodze. Umawiam sie z
    kadrami, ze w poniedzialek odbiore swiadectwo pracy. Tymczasem we czwartek
    dyrektor podejmuje nagle decyzje, ze zwalnia mnie dyscyplinarnie. Wysyla
    oswiadczenie woli poczta. Pismo dochodzi w piatek. Moje tesciowa, z ktora
    mieszkam, nie odbiera pisma, mowiac, ze sie wyprowadzilem (bylem w tym
    momencie nieobecny).

    Pytania:
    Czy takie dostarczenie uwazamy za skuteczne? Czy nie nalezalo mi dac 7 dni
    na odebranie pisma z poczty?

  • 2. Data: 2003-12-01 12:57:31
    Od: "e-RaGl" <e...@w...pl>

    Użytkownik "obywatel" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytania:
    > Czy takie dostarczenie uwazamy za skuteczne? Czy nie nalezalo mi dac 7 dni

    Taki sposób doręczenia uważa się za skuteczny, było o tym w Poradniku Gazety
    Prawnej na temat zwalniania z pracy.
    Zastanawiałbym się tylko nad możliwością zmiany decyzji szefa. Skoro już Cię
    zwolnił i leci Ci okres wypowiedzenia, to czy może cię jeszcze raz zwolnić?
    Pozdrawiam,
    Rafał.

  • 3. Data: 2003-12-01 17:45:33
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "e-RaGl" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "obywatel" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taki sposób doręczenia uważa się za skuteczny, było o tym w Poradniku
    Gazety
    > Prawnej na temat zwalniania z pracy.

    Czytales malo uwaznie. :-)
    Bylby skuteczny w tym dniu pod warunkiem ze adresat mogl sie z zapoznac z
    pismem ...

  • 4. Data: 2003-12-01 18:33:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A masz to wypowiedzenie na piśmie z takimi warunkami?