    Date: Sat, 06 Sep 2014 14:23:28 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nie się ścigać oszustów?

    > Dwie linijki niżej w treści SMS-a masz, że subskrypcja 3 zł/dzień i tu
    > tkwi "myk".

    Jaki myk? Wytłumacz. Co ma subskrypcja do powyższych zapisów?
    Czy można bardziej bezczelnie? Jest napisane tak żeby delikwent
    zrozumiał że wygrał już.
    Czytałem wiele bardziej zakamuflowanych.

    Każdy cokolwiek normalny i wykształcony człowiek wie że to jest oszustwo
    i jak jeszcze przeczyta paragraf to mu pasuje jak ulał.

    Niech jakiś profesjonalista wytłumaczy dlaczego nie można wprost za taki
    sms posadzić gościa z zastosowaniem takiego paragrafu.

    Coś mi się wydaje że nikt nie zdaje sobie sprawy z takiego przepisu i ze
    sformułowań w nim zawartych.
    On naprawdę tak brzmi. Zwłaszcza proponuję utrwalić sobie:
    "_albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania
    przedsiębranego działania_"

    Może on jest kontrowersyjny w takim rozszerzeniu, może trzeba go
    zmienić? Ale do jasnej cho... taki obowiązuje!!!