  • Data: 2014-09-07 03:33:57
    Temat: Re: Czy nie się ścigać oszustów?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kłamstwo i oszustwo. Nie nazywajmy gówna perfumerią :-)
    > Dla każdego normalnego przepis jest OK
    > Pytanie tylko dlaczego jest tylu nienormalnych co go nie stosują?
    > Z głupoty czy specjalnie?

    dyskusja, którą prowadzisz uzasadnia dlaczego.
    Dla ciebie i dla mnie jest to oczywiste oszustwo.
    Dla paru innych - jak widzisz - niekoniecznie, tak ale małe, w sumie nie
    wiadomo, tak ale się tego nie ściga itp.

    Na obecnym poziomie "rozwoju" w Polsce można komuś napluć w twarz, i
    potem powiedzieć, że się myślało, że to szyba, którą się chciało
    przetrzeć, można skażać obywatela z użyciem kretyńskich przepisów, albo
    uwolnić kogoś, kto jeździ po mieście 170 km/h - w sumie wszystko można.

    Dlaczego ? Diagnoza jest prosta i bolesna - bo to na razie jest "dziki
    kraj". Ot i wszystko. Oby to co napisałem ; "na razie" nie było tylko
    mrzonką...