  • Data: 2014-09-07 10:11:18
    Temat: Re: Czy nie się ścigać oszustów?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-07 o 03:33, sundayman pisze:
    > Dlaczego ? Diagnoza jest prosta i bolesna - bo to na razie jest "dziki
    > kraj". Ot i wszystko. Oby to co napisałem ; "na razie" nie było tylko
    > mrzonką...

    A ja miałem nadzieję że wykształcony prawnik na poziomie ;-) wytłumaczy
    rzeczowo argumentując dlaczego nie można cytowanego paragrafu zastosować
    do aż tak ewidentnego oszustwa.
    Ten proceder jest coraz bezczelniejszy.
    Widuję ostatnio nawet groźby, zastraszania i klątwy w smsach od "wróżek"
    żeby tylko wyłudzić parę groszy.
    Pewnie też się da, nie warto, po co się głupotami zajmować, nie będzie z
    tego kasiory ;-)

    PS. I jeszcze te nachalne namawiania do podania numeru tel. w necie.
    Ostatnio za oglądanie siatkarzy.
    Ja sobie poradzę, wytłumaczę dziecku dlaczego nie i dlaczego chcą go
    oszukać ale nie wszyscy są tak oblatani w naszym "opiekuńczym" przecież
    państwie. Bycie złodziejem jest coraz bardzie opłacalne i trendy.