  • Data: 2014-09-06 16:11:38
    Temat: Re: Czy nie się ścigać oszustów?
    Od: "t-1" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Ja od zawsze twierdzę, że powinna - pozaobecnymi - być jeszcze jedna
    > okoliczność wykluczająca ściganie sparwcy: Krańcowa głupota
    > pokrzywdzonego.

    Krańcowa głupota zazwyczaj wyklucza nawet odpowiedzialność sprawcy..
    Dlaczego według ciebie nie miało by to dotyczyć poszkodowanego, tym
    bardziej,
    że o tym właśnie jest mowa w paragrafie 286?
    "Mądrze" tłumaczysz, dlaczego ten paragraf nie obowiązuje w omawianym
    przypadku.
    Nie będziesz więc miał zapewne trudności wytłumaczyć na jakimś przykładzie,
    na jaką okoliczność został zapisany w Ustawie?