  • 21. Data: 2005-11-10 08:53:42
    Temat: Re: Czy naprawde NIC sie nie nalezy kobiecie w ciazy...?
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    > Jeśli się nie wywiązuje - to z funduszu
    > alimentacyjnego.

    Od dobrego roku nie ma już Funduszu Alimentacyjnego

  • 22. Data: 2005-11-10 09:00:03
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    > A co z zasilkiem po porodzie? Podobno cos tam sie nalezy, z ZUS-u, albo z
    > opieki spolecznej, nie wiem...

    Obecnie są projekty wprowadzenia tzw. becikowego na terenie całej Polski. W
    chwili obecnej becikowe jest wypłacane tylko w niektórych miastach. W tej
    kwestii najlepiej się udać do MPS i dowiedzieć się na miejscu jak ta kwestia
    jest regulowana.
    Czasami jeżeli ktoś jest ubezpieczony indywidualnie to w ubezpieczeniu jest
    opcja wypłaty świadczenia z tytułu porodu (a nie z powodu bycia w ciąży) i
    pobytu w szpitalu.

  • 23. Data: 2005-11-10 09:13:11
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dkv1sa$9tt$1@nemesis.news.tpi.pl agnesdz
    <a...@B...pl> pisze:

    > Od dobrego roku nie ma już Funduszu Alimentacyjnego
    Ano masz rację, to się chyba teraz nazywa dodatek do zasiłku rodzinnego, z
    tytułu ustawy o świadczeniach rodzinnych czy jakoś tak.
    Istnieje obywatelski projekt ustawy przywracającej dawną nazwę i zasady
    przyznawania świadczeń z FA.

    Jotte

  • 24. Data: 2005-11-10 09:35:32
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 lis o godzinie 22:06, na pl.soc.prawo, zwykly facet napisał(a):

    > Dlaczego wiec gro kobiet w ciazy otrzymuje jakies tam pieniadze z tego
    > tytulu? Za co wiec uposazyc dziecko, za co kupic ciuszki, wozek, itd.?
    >
    > Jakies pieniadze podobno sie naleza, skoro sa kobiety, ktore je otrzymuja.

    Zwrócić się do dyrektora ojca o dotacje, albo bliżej - do swoich
    sukienkowych, czarnych, koszuloków. To oni wciskają pospólstwu że ma się
    rypać na okrągło i rodzić bachory. Są też przeciwni aborcji.

    Jeżeli nie otrzymasz od nich pomocy finansowej - to zapytaj dlaczego Ci
    odmawiają skoro namawiają do rozpłodu bez granic.

    Idę o zakład że dyrektor ojciec jak i pozostali purpuraci, sukienkowi -
    spuszcza Cię.
    A było uważać i słuchać starszych 'ciu...k i c..a - to nie zabawki' ;)

    By zostać rodzicem trzeba posiadać dojrzałość emocjonalną, społeczną,
    zdrowy rozsądek i wyobraźnię!!!!
    Spłodziłeś dzieciaka i liczysz że pozostała część społeczeństwa będzie Ci
    je wychowywać????
    Sio - do dyrektora ojca i jego dewotek ze skarga i po jałmużnę.

    --
    Herbi
    10-11-2005 10:33:42

  • 25. Data: 2005-11-10 11:10:14
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał:

    > Spłodziłeś dzieciaka i liczysz że pozostała część społeczeństwa będzie Ci
    > je wychowywać????
    > Sio - do dyrektora ojca i jego dewotek ze skarga i po jałmużnę.

    Spokojnie, nie denerwuj się, każdy ma prawo do przedstawiania swoich spraw.
    ;P

    http://tinyurl.com/auow9
    http://tinyurl.com/b9ckl
    http://tinyurl.com/962pv
    http://tinyurl.com/8tvt8
    http://tinyurl.com/9e9jm

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowany.
    "Jestem najgłębiej przekonany, że jedynym rozwiązaniem jest solidaryzm

  • 26. Data: 2005-11-10 11:26:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 10 Nov 2005 12:10:14 +0100,
    Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> screamed:

    > Spokojnie, nie denerwuj się, każdy ma prawo do przedstawiania swoich spraw.
    > ;P
    >
    > http://tinyurl.com/auow9
    > http://tinyurl.com/b9ckl
    > http://tinyurl.com/962pv
    > http://tinyurl.com/8tvt8
    > http://tinyurl.com/9e9jm

    Cóż... takie są skutki braku wychowania seksualnego w szkołach
    (lub ich nauki przez nie mające praktyki dziewice).

    Artur

    ps. metoda Billingsa i inne, rządzą... (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 12:24:58 user up 10791 days, 0:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    __________/oo\__________ What? No Taglines? TOO BAD!

  • 27. Data: 2005-11-10 11:26:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > O ile dobrze pamiętam to te 100 tys to było minimum ;) Nie moge
    > tego artykuly wygooglac... ;P

    240000 zł.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 28. Data: 2005-11-10 12:44:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    zwykly facet napisał(a):
    > Sadzilem, ze na grupie dyskusyjnej "pl.soc.PRAWO" otrzymam bardziej
    > szczegolowe i wyczerpujace, poza wszelka watpliwoscia natomiast bardziej
    > RZETELNE informacje, niz od lekarzy.
    Ale juz otrzymales poprzednio informacje, tylko chyba nie to chciales
    przeczytac wiec pytasz ponownie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 29. Data: 2005-11-10 20:00:58
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    z tytułu samej ciąży niepracującej kobiecie nic szczególnego się nie
    należy, co najwyżej zakup lub załatwienie jakiejś sprawy w urzędzie
    bez kolejki.
    Jeżeli znajduje się w trudnej sytuacji materialnej może ubiegać się o
    pomoc z opieki społecznej, gdzie - jak sądzę - jej stan może wpłynąć
    na przyznanie zapomogi, np. w celu lepszego odżywiania lub zakupu
    odpowiedniej odzieży.
    Po porodzie może jej przysługiwać zasiłek z tytułu urodzenia dziecka i
    zasiłek rodzinny na dziecko - do załatwienia w miejskim (gminnym)
    ośrodku pomocy społecznej, podobnie jak zapomoga jeszcze w okresie
    ciąży.

    wa

  • 30. Data: 2005-11-10 20:14:32
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie prosilem ani nie pytalem o to, o czym kto mysli, a o czym powinien
    > myslec....
    >
    > Nie takie bylo pytanie, PRAWDA...?

    Spojrz na miejsce, na ktorym zadales pytanie i zastanow sie do czego ono sluzy.
    Zgodnie z nazwa sluzy do dyskusji, a nie tylko do udzielania odpowiedzi na
    zadane pytania.

    > korzystajacych z
    > gospodarstwie
    >
    > Dziekuje bardzo.
    >
    > Czy moglbym jeszcze prosic o wskazanie bardziej szczegolowych przepisow,
    > regulujacej wspomniana sprawe?

    Odwiedz najblizszy punkt pomocy spolecznej. Tam otrzymasz informacje z pierwszej
    reki.

    Kania