  • 11. Data: 2005-11-09 22:47:05
    Temat: Re: Czy naprawde NIC sie nie nalezy kobiecie w ciazy...?
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1717.0000025e.43726849@newsgate.onet.pl...

    > O tym sie mysli PRZED zajsciem w ciaze...

    Nie prosilem ani nie pytalem o to, o czym kto mysli, a o czym powinien
    myslec....

    Nie takie bylo pytanie, PRAWDA...?

    > Sa jakies zasilki porodowe z opieki spolecznej, ale to dla osob
    korzystajacych z
    > jej pomocy i osiagajacych dochody ponizej X zl/miesiac/osobe w
    gospodarstwie

    Dziekuje bardzo.

    Czy moglbym jeszcze prosic o wskazanie bardziej szczegolowych przepisow,
    regulujacej wspomniana sprawe?

    Pozdrawiam,
    zf

  • 12. Data: 2005-11-09 22:49:53
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dktt3c$6p7$1@nemesis.news.tpi.pl agnesdz
    <a...@B...pl> pisze:

    > ponieważ z powodu stanu zdrowia musiało przerwać pracę i przebywają na
    > zwolnieniu chorobowym (L4)
    Zatem nie z tytułu ciąży jako takiej, lecz z tytułu czasowej niezdolności do
    pracy spowodowanej przyczynami zdrowotnymi. No i pod warunkiem pozostawania
    w stosunku pracy.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-11-09 22:50:51
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości

    > ponieważ z powodu stanu zdrowia musiało przerwać pracę i przebywają na
    > zwolnieniu chorobowym (L4)

    A co z zasilkiem po porodzie? Podobno cos tam sie nalezy, z ZUS-u, albo z
    opieki spolecznej, nie wiem...

    Czy sa jakies przepisy, regulujace powyzsza sprawe?

    Przeciez ja o nic innego nie pytam...

    > A o to powinien zatroszczyć się przyszły ojciec.

    ...a otrzymuje MNOSTWO odpowiedzi nie na temat i niezgodnych z tematyka
    grupy nawet, na ktora pisze...

    Pozdrawiam,
    zf

  • 14. Data: 2005-11-09 22:56:21
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl>

    > To trzeba było spytać lekarza i pielęgniarki. Skoro już powiedzieli, że są
    > takie możliwości, to czemu mieliby złośliwie zatajać konkrety?

    Sadzilem, ze na grupie dyskusyjnej "pl.soc.PRAWO" otrzymam bardziej
    szczegolowe i wyczerpujace, poza wszelka watpliwoscia natomiast bardziej
    RZETELNE informacje, niz od lekarzy.

    Dziekuje jednak za to, co napisales/as.

    Pozdrawiam,
    zf

  • 15. Data: 2005-11-09 23:00:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    januszek napisał(a):

    > gdzieś kiedyś widziałem wyliczenia wedle których przez ok
    > 20 lat utrzymywania dziecka trzeba wydac ponad 100 tys zł ;)

    Ile??? To Ty chyba dziecka na oczy nie widziałes ;-)

    M.

  • 16. Data: 2005-11-10 01:16:41
    Od: "Ron777" <r...@t...pl>

    > A co z zasilkiem po porodzie? Podobno cos tam sie nalezy, z ZUS-u, albo z
    > opieki spolecznej, nie wiem...

    Jak widzę takie wypowiedzi to w ogóle się nie dziwię, że w naszym kraju jest
    taki syf...
    Człowieku, nie masz kasy to sobie zarób.

  • 17. Data: 2005-11-10 05:26:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:3kttkd.4o9.ln@ziutka.router...

    > Przyszła matka już nie?

    Nie, bo jest równouprawnienie :)

  • 18. Data: 2005-11-10 06:02:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ron777 napisał(a):

    [...]

    > Człowieku, nie masz kasy to sobie zarób.

    Oj... to zwykły facet jest... Trochę wie o tym skąd się biorą dzieci
    ale zupełnie nie wie skąd się biorą pieniądze. Nie wymagaj więc od
    niego zbyt wiele ;)

    j.

  • 19. Data: 2005-11-10 06:05:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ile??? To Ty chyba dziecka na oczy nie widziałes ;-)

    O ile dobrze pamiętam to te 100 tys to było minimum ;) Nie moge
    tego artykuly wygooglac... ;P

    j.

  • 20. Data: 2005-11-10 06:25:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    januszek napisał(a):
    > O ile dobrze pamiętam to te 100 tys to było minimum ;) Nie moge
    > tego artykuly wygooglac... ;P

    Uhm, byl taki artykul w Proficie (obecnie: Forbes), ale wyliczenia
    autorów były naprawde utopijne i każdy by chcial, zeby dzieciak tak malo
    go kosztowal :)) Ale to na szczescie dla wiekszosci ludzi nadal jedna z
    tych "spraw", gdzie na koszty patrzy sie w drugiej kolejnosci..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl