  • 1. Data: 2003-01-22 21:28:48
    Temat: Czy należy się bezrobocie ??
    Od: "Bronek" <b...@i...pl>

    Przepracowałem 18 miesięcy w pełnym wymiarze godzin z pensją ponad 1200zł
    brutto. Teraz zwolniłem się z pracy na podstawie porozumienia stron i
    zastanawiam się czy należy się mi zasiłek czy nie?

  • 2. Data: 2003-01-22 22:10:05
    Temat: Odp: Czy należy się bezrobocie ??
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Bronek <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0n4fe$l4j$...@n...tpi.pl...
    > Przepracowałem 18 miesięcy w pełnym wymiarze godzin z pensją ponad 1200zł
    > brutto. Teraz zwolniłem się z pracy na podstawie porozumienia stron i
    > zastanawiam się czy należy się mi zasiłek czy nie?

    nie należy się zasiłek chyba,ze porozumienie stron nastąpilo z powodu
    upadłości.likwidacji,zmniejszenia zatrudnienia z przyczyn pracodawcy,z
    powodu zmiany miejsca zamieszkania.

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-23 06:17:12
    Temat: Re: Czy należysię bezrobocie ??
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : nie należy się zasiłek chyba,ze porozumienie stron nastąpilo z powodu
    : upadłości.likwidacji,zmniejszenia zatrudnienia z przyczyn pracodawcy,z
    : powodu zmiany miejsca zamieszkania.

    nie zgadzam się,
    imho zaiłek się należy,
    jednakże jest wstrzymany na okres 3 miesięcy (w związku z formą rozwiązania
    umowy o pracę),
    (ostatecznie dostaje się 389 zł przez 3 miesiące :) )

  • 4. Data: 2003-01-23 09:27:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:002d01c2c2b6$e560adb0$a740200a@zm...

    > nie zgadzam się,

    zgodze się jak podasz mi przepis...

    > imho zaiłek się należy,

    j.w

  • 5. Data: 2003-01-23 09:56:59
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 6. Data: 2003-01-23 10:52:01
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:02cf01c2c2d5$962f2590$a740200a@zm...
    > pozdrowienia z mokrego sosnowca :)

    no to już wierze:-) pozdrawiam z pięknego Wrocławia :-)

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-23 11:03:01
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 8. Data: 2003-01-23 12:47:31
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > uwierzyłaś, bo zobaczyłaś,
    > błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli :->
    A swoją drogą podawanie od razu przepisów to taki miły zwyczaj...
    ułatwiający od razu życie pytającym.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 9. Data: 2003-01-23 12:51:28
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 10. Data: 2003-01-23 13:46:50
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    23 Jan 2003 10:56:59 +0100, Marcin Surowiec napisał/a:

    > pozdrowienia z mokrego sosnowca :)

    To tylko dla Sandry,czy dla wszystkich? ;-)

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja