  • 21. Data: 2007-07-06 09:39:42
    Temat: Re: Czy muszę płacić?
    Od: Jacek_P <E...@c...edu.pl>

    Ania_i_Grzes <b...@m...pl> napisal:
    > Tego nie jestem pewien, ale chyba nawet w poradniku castoramy było
    > napisane, że klej musi dobrze się związać i mają tak się "kleić" ok. 48h.

    A to zalezy jakim klejem kleili. Taki np. CM-14 umozliwia fugowanie
    juz po 4 godzinach.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 22. Data: 2007-07-07 11:07:40
    Temat: [OT] Re: Czy muszę płacić?
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek wrote:

    > "lolka" <l...@b...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Mailem niczego nie udowodnisz, ani treści ani tego , że doszedł.
    > Polecony z potwierdzeniem odbioru.

    A polecony ZPO to w jaki magiczny sposób udowadnia treść?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 23. Data: 2007-07-07 13:12:31
    Temat: Re: [OT] Re: Czy muszę płacić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > A polecony ZPO to w jaki magiczny sposób udowadnia treść?

    Jest potwierdzenie, że coś przyszło. Skoro przyszło, to powinni pokazać,
    co przyszło. A jak im się "zgubi" to IMHO sąd uwierzy w treść mojej kopii :)

  • 24. Data: 2007-07-07 14:30:27
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Szef firmy twierdzi, że muszę mu zapłacić za wszystko co zrobili i ew.
    > dochodzić praw w sądzie. Czy ma rację?

    Nie wiem, czy ma racje, ale latwo sie przekonac: nie plac mu i powiedz,
    zeby dochodzil swoich praw w sadzie :)

    A tak na logike: skoro robota nie zrobiona, to za co placic ?
    Za fakt podpisania umowy ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 25. Data: 2007-07-07 15:36:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> wrote in message

    ps.com...

    > A polecony ZPO to w jaki magiczny sposób udowadnia treść?

    Dwója z logiki.
    Czy ja twierdziłem, że poleconym coś udowodnisz?
    Ja twierdziłem, że mailem nic nie udowodnisz, a ty wyciągasz wnioski, które
    z mojego twierdzenia wyciągnąć sie nie da
    To tak na uboczu.
    A Andrzej Lawa juz ci napisał co udowodnisz.

  • 26. Data: 2007-07-09 13:49:04
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jest potwierdzenie, że coś przyszło. Skoro przyszło, to powinni pokazać,
    > co przyszło. A jak im się "zgubi" to IMHO sąd uwierzy w treść mojej kopii :)

    A co gdy ktoś wyśle poleconym pustą kopertę. A potem pokaże pismo,
    którego nie wysłał?

  • 27. Data: 2007-07-09 14:26:05
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 6 Lip, 07:47, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi (nie miałam w weekend dostępu do
    internetu).
    Napisałam pismo, które dziś będę próbowała panu szefowi wręczyć za
    pokwitowaniem (jeśli nie przyjmie - wyślę).
    Czy dobrze napisałam, czy cos jeszcze tu powinno być?

    "[nagłówki itp.]
    1) W związku z niedotrzymaniem przez pana firmę terminu zakończenia
    prac, określonego w Aneksie nr 1 do Umowy o Roboty Budowlane z dn.
    7.06.2007 r., wzywam Pana firmę do wykonania bądź zakończenia
    następujących prac:
    - postawienie ścianki g-k w salonie pod parapetem
    - dokończenie zabudowy g-k w przedpokoju przy szafie
    - dokończenie czynności związanych z montażem parapetów (usunięcie
    nadmiaru pianki montażowej, przygotowanie powierzchni ścian pod
    malowanie)
    - naprawa i wyrównanie ścian przyokiennych (glifów) wykutych podczas
    demontażu/montażu parapetów
    - naprawa i przygotowanie pod malowanie progu przy drzwiach
    balkonowych

    2) Ponadto zgodnie z § 6 pkt. 2 Umowy wzywam Pana firmę do usunięcia
    poniższych usterek stwierdzonych w toku dokonywania odbioru:
    - nierówne fugowanie terakoty w kuchni
    - niezamontowanie wsporników parapetów pod wszystkimi oknami (ponieważ
    parapety są już zamontowane, proszę zamiast starych wsporników
    zamontować pod każdym z okien zewnętrzne wsporniki typu ,,L")

    3) Zgadzam się na wykonanie bezpośrednio po malowaniu mieszkania
    następujących prac zawartych w Aneksie nr. 1:
    - montaż drzwiczek rewizyjnych szt. 2
    - montaż gniazdek i włączników elektrycznych
    - malowanie ościeżnic 4 szt.

    4) W związku z niewykonaniem przez Pana firmę pracy polegającej na
    skróceniu i przesunięciu grzejnika w kuchni (Aneks nr.1),
    wynagrodzenie za w/w pracę w wysokości 180 zł zostanie odjęte od
    wartości umowy.

    Przy wykonaniu w/w prac, a także malowania, proszę o zachowanie
    szczególnej ostrożności i należyte zabezpieczenie podłóg drewnianych,
    które zostały świeżo odnowione."

  • 28. Data: 2007-07-09 16:52:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek (G) wrote:

    > A co gdy ktoś wyśle poleconym pustą kopertę. A potem pokaże pismo,
    > którego nie wysłał?

    I sąd ci uwierzy, że ktoś wysłał pustą kopertę?

    BTW: czy czasem przy nadaniu list nie jest ważony?

  • 29. Data: 2007-07-09 21:54:38
    Od: "Sarajewo" <h...@p...onet.pl>

    "lolka" <l...@b...pl> wrote in message
    .com...
    On 6 Lip, 07:47, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:

    Czy dobrze napisałam, czy cos jeszcze tu powinno być?

    Wyznacz termin.

    Tomek

  • 30. Data: 2007-07-10 08:23:24
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I sąd ci uwierzy, że ktoś wysłał pustą kopertę?
    >
    > BTW: czy czasem przy nadaniu list nie jest ważony?

    No właśnie o to mi chodzi. Nikt w to nie uwierzy. Więc koleś, który nic
    nie otrzymał z definicji jest na przegranej pozycji z racji tego, że coś
    dostał. Co jest IMHO bez sensu. A co do ważenia, no dobra można do
    koperty włożyć czystą kartkę.

    Arek