  • 31. Data: 2007-07-11 10:19:53
    Temat: Re: [OT] Re: Czy muszę płacić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek (G) napisał(a):

    > No właśnie o to mi chodzi. Nikt w to nie uwierzy. Więc koleś, który nic
    > nie otrzymał z definicji jest na przegranej pozycji z racji tego, że coś
    > dostał. Co jest IMHO bez sensu. A co do ważenia, no dobra można do
    > koperty włożyć czystą kartkę.

    To ją okaż - ciekawe, czy będą na niej moje odciski palców czy inne
    mikroślady ;)

  • 32. Data: 2007-07-11 14:45:50
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > To ją okaż - ciekawe, czy będą na niej moje odciski palców czy inne
    > mikroślady ;)

    Jeśli złośliwie preparowałeś przesyłkę w rękawiczkach zapewne nie.
    Twoich nie będzie również w innym przypadku, będą natomiast te od
    'nieustalonej osoby', nie będącej nawet zatrudnionej u odbiorcy.
    Sądzisz, że ktoś się będzie trudził badając wszystkich Twoich dalszych i
    bardzo dalekich znajomych? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 33. Data: 2007-07-13 20:25:39
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    poreba pisze:

> [...]
    > 'nieustalonej osoby', nie będącej nawet zatrudnionej u odbiorcy.
    > Sądzisz, że ktoś się będzie trudził badając wszystkich Twoich dalszych i

    Ależ macie problem. Jeśli adresat przesyłki otrzymał "czystą" kartkę to
    ma prawo wysłać list zwrotny do nadawcy z oświadczeniem, że przesyłka
    była "pusta" i żąda usunięcia tegoż stanu. W przypadku sprawy sądowej,
    taki adresat jest kryty.

    Akcje z pustymi kopertami to prawie standard jeśli chodzi o biura
    rachunkowe... kiedy nie wyrabiają sie z pracą :D

    Grzegorz