  • 31. Data: 2008-05-09 10:50:06
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    666 pisze:
    > Imho nie ma prawa "zmusić", jesli kupujacy zgłosi się po odbiór rzeczy osobiście.
    > Raczej kupujący może zapłacic za [sama] rzecz przelewem z góry, nastepnie pojawić
    się w miejscu zamieszkania
    > sprzedającego, zażadać wydania rzeczy i po domowie spokojnie pójśc na najblizszy
    posterunek policji składając
    > zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestepstwa.
    > JaC
    >

    > -----

    Ładnie, ładnie ;) A kto powiedzial ze odbior osobisty jest w ogole
    mozliwy?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 32. Data: 2008-05-09 11:14:12
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > no to masz problem, bo on ma prawo cie zmusić do zawarcia transakcji na
    > umówionych warunkach.

    nie wiem czy wiesz ale przy opcji kup teraz do 10 dni od zakupu można
    zrezygnować z towaru bez podawania przyczyn :]

    Pozdrawiam

    Aman

  • 33. Data: 2008-05-09 11:14:41
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > A NIE PRÓBUJ TERAZ GO NACIĄGAĆ.

    caps lock Ci się wcisnał :>

    Pozdrawiam

    Aman

  • 34. Data: 2008-05-09 11:19:18
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Aman pisze:

    > nie wiem czy wiesz ale przy opcji kup teraz do 10 dni od zakupu można
    > zrezygnować z towaru bez podawania przyczyn :]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Aman
    Serio? to on jako firma sprzedaje? bo to jedynie przy sprzedazy
    firma->os fizyczna dziala

  • 35. Data: 2008-05-09 11:29:34
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > Serio? to on jako firma sprzedaje? bo to jedynie przy sprzedazy
    > firma->os fizyczna dziala

    nie jako osoba fizyczna. ale mus to bym mial jakby byla to aukcja . a to bylo
    kup teraz, wiec moge odstapic od umowy . Zreszta wlasnie jestem po rozmowie z
    prawnikiem i powiedzial ze spokojnie moge isc w zaparte . Cena biletów to 680 zł
    . Reszta opłat po okazaniu jakichkolwiek rachunków dowodzacych na poniesione
    koszty w wysokosci 2500 zł. Biletów wiadomo , że i tak nie zobacze , bo zawsze
    można powiedzieć że się zgubiły ale przynajmniej jedna spekuła mniej na Allegro.

    Pozdrawiam

    Aman

  • 36. Data: 2008-05-09 11:50:14
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Aman pisze:

    > nie jako osoba fizyczna.

    A wiec nie mozesz odstapic od umowy (z uzasadnieniem "10 dni")

    > ale mus to bym mial jakby byla to aukcja .
    > a to
    > bylo kup teraz, wiec moge odstapic od umowy .

    Ze tak powiem g... prawda.

    Zreszta wlasnie jestem po
    > rozmowie z prawnikiem i powiedzial ze spokojnie moge isc w zaparte .

    Zawsze moze tak powiedziec

    > Cena biletów to 680 zł . Reszta opłat po okazaniu jakichkolwiek
    > rachunków dowodzacych na poniesione koszty w wysokosci 2500 zł.

    OK. To goscio wystawia rachunek za swoj czas (5 minut po 500 pln za
    minute) + koperta gratis :P W sumie to jakies 2 minuty wystwienie tego
    rachunku. Aha - tylko mu to napisz.

    > Biletów wiadomo , że i tak nie zobacze , bo zawsze można powiedzieć że
    > się zgubiły ale przynajmniej jedna spekuła mniej na Allegro.

    Ew juz po mistrzostwach on zmusi ciebie do zaplacenia za te bilety sumy
    680+ 2500 za koszty przygotowania paczki + dostarczenie.

    > Pozdrawiam
    >
    > Aman

    Nie pozdrawiam.

  • 37. Data: 2008-05-09 12:00:29
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > OK. To goscio wystawia rachunek za swoj czas (5 minut po 500 pln za minute) +
    > koperta gratis :P W sumie to jakies 2 minuty wystwienie tego rachunku. Aha -
    > tylko mu to napisz.

    Tak? Allegro wlasnie odpisalo mi zupełnie co innego napisali też , że jeżeli
    uważam koszty wysyłki za nieuzasadnione mogę odstapić od umowy.
    Po 2 . Zeby wystawic rachunek musi być działalność gospodarcza i od tego
    rachunku trzeba też zapłacić podatek .
    Po 3 gość odpisał że mogę odebrać osobiście :] a to oznacza że jak pojade
    osobiście to nie można już pobierać opłaty za wysyłkę.

    > Ew juz po mistrzostwach on zmusi ciebie do zaplacenia za te bilety sumy 680+
    > 2500 za koszty przygotowania paczki + dostarczenie.

    Problem w tym , że będzie musiał udowodnić , że 2500 zł kosztowało przygotowanie
    . A cen z sufitu też brać sobie nie można.
    Równie dobrze po Mistrzostwach to ja moge go obciążyć kosztami przelotu do
    Klagenfurtu - a co kupiłem sobie bilety lotnicze i sie okazało na marne bo
    biletów nie dostałem....

    Pozdrawiam

    Aman

  • 38. Data: 2008-05-09 12:08:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Aman pisze:

    > Po 2 . Zeby wystawic rachunek musi być działalność gospodarcza i od tego
    > rachunku trzeba też zapłacić podatek .

    A skąd taki pomysł?
    Masz jakieś wsparcie (poza mailem z Allegro)?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 39. Data: 2008-05-09 12:16:15
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > A skąd taki pomysł?
    > Masz jakieś wsparcie (poza mailem z Allegro)?

    owszem mam. Prawnika , powiedział mi , że nie można sobie dowolnie zawyżać cen
    z sufitu. Bo w ten sposób równie dobrze jakiś warszatat samochodowy mógłby od
    Ciebie zarządać 5 tyś za wymiane klocków hamulcowych. I co zapłaciłbyś ?

    Pozdrawiam

    Aman

  • 40. Data: 2008-05-09 12:20:10
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Aman wrote:

> [...]
    > zawyżać cen z sufitu. Bo w ten sposób równie dobrze jakiś warszatat
    > samochodowy mógłby od Ciebie zarządać 5 tyś za wymiane klocków

    Jezeli zostales jasno poinformowany o cenie i sie zgodziles to plac a nie
    placz.
    No chyba ze nie szanujesz wlasnego slowa.
    Wtedy bedziesz plakal.
    Po wizycie komornika.

    Marek