    From: "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Date: Tue, 16 Feb 2010 17:14:54 +0000 (UTC)

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Z twojego stanu faktycznego wynikało że sąd przyjął że było (dorozumiane
    > ?) tylko bez zachowania formy pisemnej.

    Co to znaczy "dorozumiane"? Jakie niby "dorozumiane" - skoro regulamin
    (obowiązujący chyba OBIE strony, a już zwłaszcza tego, kto sam ten regulamin
    wymyślił?) wyraźnie stwierdza, że "wypowiedzenie umowy winno być dokonane na
    piśmie lub faksem"?

    Co tu jest do "dorozumiewania" - skoro ani pisma, ani faksu nie było? Jeśli
    można coś "dorozumieć sobie" - to w takim razie po co taki zapis, którego
    można nie przestrzegać? Żeby było ładniej - czy jak?

    > Czy nikt tu nie umie opisać stanu faktycznego z sensem ??
    > Skleć logiczny i spójny stan faktyczny. Podaj jakie było roszczenie.
    > Mam nadzieję ze przynajmniej pozew napisałeś zrozumiale.

    Nie ja pisałem - adwokata mam od tego, żeby pisał pozwy.

    Człowieku:
    - zaniechano (bez żadnej próby kontaktu ze mną) świadczenia usług na moją
    rzecz, po czym POST FACTUM określono to jako "rozwiązanie umowy"
    - wszystko to wobec faktu, że regulamin usługodawcy wyraźnie stwierdza, że
    "wypowiedzenie umowy winno być dokonane na piśmie lub faksem". Nie ja to
    wymyśliłem! Regulamin stanowi część umowy, i opracował go usługodawca
    - resztę okoliczności masz w moim pierwszym poście - nie będę się powtarzał