  • 1. Data: 2006-01-23 15:32:18
    Temat: Czy moge dochodzic odsetek od ZUSu ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy moge dochodzic odsetek a nawet odszkodowania (rownowartosci
    prawdopodbnego zysku) do skaldek ktore ZUS przelewa na II filar z
    opoznieniem ? Ile ma na to czasu ? Bo wkurza mnie jak widze, ze w 2005 roku
    wplywsja mi skladki z roku 2001 !

    Fantom

  • 2. Data: 2006-01-23 15:32:23
    Temat: Re: Czy moge dochodzic odsetek od ZUSu ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Fantom wrote:

> [...]
    > prawdopodbnego zysku) do skaldek ktore ZUS przelewa na II filar z
    > opoznieniem ? Ile ma na to czasu ? Bo wkurza mnie jak widze, ze w 2005

    Nie musisz dochodzić: sami płacą.

  • 3. Data: 2006-01-23 18:21:51
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > Czy moge dochodzic odsetek a nawet odszkodowania (rownowartosci
    > prawdopodbnego zysku) do skaldek ktore ZUS przelewa na II filar z

    Nie szkoda ci własnego zdrowia na walkę z ZUSem ???
    Chcesz dorobić się wrzodów albo zawału !!!!!!
    Olej to w imię większej wartości Twojego zdrowia nad mało prawdopodobną
    wygraną z ZUSem.
    Ci,którzy wygrali potem już długo nie pociągnęli smugi !!!!
    Trzymaj się ciepło .

  • 4. Data: 2006-01-24 06:54:57
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał:

> [...]
    > prawdopodobną wygraną z ZUSem.
    > Ci,którzy wygrali potem już długo nie pociągnęli smugi !!!!

    No bez przesady. To że ZUS jest państwem w państwie, nie znaczy, że
    nic się z nim nie da załatwić. Pismo o odzyskanie odsetek - o ile
    rzeczywiści nie są uwzględnione w wysokości składki (trzeba to
    koniecznie sprawdzić!) - można wysłać. Jeśli OFE, do którego dana
    osoba należy, jest porządne, to przedstawiciel powinien mieć i wzory
    druków (wysyła sie je do centrali ZUS w Wawie) i znać wysokość
    odsetek, jakie przysługuja za dany rok. Choć z liczeniem ich
    faktycznie przysługującej wysokości może być śliska sprawa. Ale jeśli
    nie ma ich wcale - nie widzę przeciwwskazań.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Kolekcjonuję wizje, objawienia, chwile ekstazy, zachwyty uniesienia
    Celebruję każde westchnienie, każde słowo i dźwięk

  • 5. Data: 2006-01-24 17:35:58
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Nie musisz dochodzić: sami płacą.

    Ile maja czasu na przelanie pieniedzy na II filar od momentu wplyniecia na
    ich konto ?

    Fantom