  • 1. Data: 2003-11-13 19:51:36
    Temat: Czy mam prawo zwrócic towar...??
    Od: "-={Dj Joy}=-" <d...@n...pl>

    Witam. Tak to jest jak sprzętu nie kupuję się osobiści.... Wczoraj Tato
    zlecił kupno laptopa z oferty Media Markt...;/ No cóz chłopaki pojechali
    kupili i ok.... ja wdomu patrze....a tu co się okazuje ... nie sprawdzony
    sprzet.... Nie zwróciłem uwagi na tom ze w ofercie nie ma nic o tym, że jest
    on bez napedu dyskietek... FDD 3,5 czyli co okazuje sie ze dodatkowe koszta
    do tego.....no i nie ma takze wyjscia na ewentualnie podlaczenie myszki czy
    klawiatury... trzeba cos kupic i8 pod usb podłączyć ;/ Czy jest tak
    możliwość, że zwracam towar do MEdia?? Cos mi kiedys switalo, ze mimo tego,
    ze towar jest dobry mam prawo go do pewnego czasu zwrócic... Na jco
    ewentualnie sie powolywać??

    --
    -={Dj Joy}=- ||
    www.dj-joy.prv.pl ||

  • 2. Data: 2003-11-13 20:08:09
    Temat: Re: Czy mam prawo zwrócic towar...??
    Od: kam <X...@X...plX>

    -={Dj Joy}=- wrote:
    > Cos mi kiedys switalo, ze mimo tego,
    > ze towar jest dobry mam prawo go do pewnego czasu zwrócic...

    źle świtało

    > Na jco ewentualnie sie powolywać??

    Ładny uśmiech

    KG

  • 3. Data: 2003-11-13 22:36:17
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > źle świtało

    > Ładny uśmiech

    A nie mozna byloby odwolac sie do ustawy o szczeg. warunkach sprzed. kons.
    art 4 ust 3.? Pozwolisz ze podam tresc bo autor postu moze nie miec jej pod
    reka:

    "[...] domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z umową, jeżeli
    nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany, oraz
    gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego
    rodzaju. [...]"

    Co prawda nie mam do czynienia na codzien z laptopami, ale moze daloby sie
    tu podciagnac laptopa bez stacji dyskietek jako towaru ktorego właściwości
    nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju?

  • 4. Data: 2003-11-13 22:48:39
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
    > Co prawda nie mam do czynienia na codzien z laptopami, ale moze daloby sie
    > tu podciagnac laptopa bez stacji dyskietek jako towaru ktorego właściwości
    > nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju?

    wątpię... wydaje mi się, że sprzedawcy nietrudno byłoby wykazać, że
    takie laptopy to powszechna oferta i doskonale spełniają swoją funkcję.

    KG

  • 5. Data: 2003-11-13 23:09:07
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > wątpię... wydaje mi się, że sprzedawcy nietrudno byłoby wykazać, że
    > takie laptopy to powszechna oferta i doskonale spełniają swoją funkcję.

    A gdyby powolac sie na blad? W koncu kupujacy dzialal przez poslanca i
    dopiero w domu okazalo sie ze kupil laptopa bez stacji dyskietek a o takiego
    mu chodzilo

  • 6. Data: 2003-11-14 00:17:24
    Od: "-={Dj Joy}=-" <d...@n...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > A gdyby powolac sie na blad? W koncu kupujacy dzialal przez poslanca i
    > dopiero w domu okazalo sie ze kupil laptopa bez stacji dyskietek a o

    Niestety obawiam się ze kam ma racje...;/ Znając renome Media Markt to chyba
    nie ma na co liczyć....Trzeba dołozyć kupić tą stacjęi już.... następny
    bagaż do wo(r)żenia...

    DZiękuję.

  • 7. Data: 2003-11-14 00:45:30
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "-={Dj Joy}=-" <d...@n...pl> wrote in message
    > Nie zwróciłem uwagi na tom ze w ofercie nie ma nic o tym, że jest
    > on bez napedu dyskietek... FDD 3,5 czyli co okazuje sie ze dodatkowe
    koszta
    > do tego
    Nie kupuj stacji. pracuję na laptopie przez dłuższy czas też bez stacji
    dyskietek i jeszcze nie miałem takiej potrzeby, żeby jej użyć.
    Do wysyłania i ściągania plików służy internet. Jeżeli już coś naprawdę
    dużego muszę przynieść, to kupiłem sobie 512 MB pendrive.
    Znacznie wygodniejsze i pojemniejsze niż dyskietka. oczywiście nie musisz od
    razu kupować 512 MB, kup 64 MB. Z powodzeniem wystarcza i tak robi za prawie
    40 dyskietek. Bardziej niż stacja dyskietek przyda się nagrywarka jeżeli
    zamierzasz przenosić duże zbiory.
    Po za tym jeśli masz w domu drugi stacjonarmy komputer, to zainwestuj w mały
    bezprzewodowy router i wireless. Dużo wygodniejsze, szczególnie jeżeli ten
    drugi komputer ma podłączenie do internetu, wówcza masz internet w laptopie,
    bez spinania się kabelkami co jest czasami bardzo wygodne.

    >.....no i nie ma takze wyjscia na ewentualnie podlaczenie myszki czy
    > klawiatury... trzeba cos kupic i8 pod usb podłączyć

    bardzo dużo urządzeń ma w tej chwili tylko usb. Kupienie myszki i klawiatury
    pod usb to nie problem.
    Po za tym pomyśl o klawiaturze i myszce bezprzewodowej.

    Nie wiem co kupiłeś, ale jest jeszcze coś co się nazywa stacja dokująca
    (docking station), ale nie wiem, czy w twoim wypadku to mam sens.

  • 8. Data: 2003-11-14 09:56:34
    Od: "adre" <s...@p...gazeta.pl>

    NO ale spróbowac chyba warto ... ale co cie napadło zeby tego kompa
    ni e sprawdzić ....

  • 9. Data: 2003-11-14 14:11:05
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > Nie kupuj stacji. pracuję na laptopie przez dłuższy czas też bez stacji
    > dyskietek i jeszcze nie miałem takiej potrzeby, żeby jej użyć.
    To zalezy do czego bedzie uzywal
    np. są programy z zabezpieczeniem na dyskietce ...
    i bez stacji jest big problem :(

    ja chyba z 5lat jade na moim pc'cie bez fdd :) ale tylko dlatego, ze nie
    jest mi potrzebna.

    slovek

  • 10. Data: 2003-11-14 21:40:33
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "slovek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i bez stacji jest big problem :(
    >
    > ja chyba z 5lat jade na moim pc'cie bez fdd :) ale tylko dlatego, ze nie

    a najwiekszy problem byl z instalowaniem windowsa na zewnetrznym kontrolerze
    SATA :D
    bez stacji dyskow nie przeskoczysz ... jak narazie windows Pro dodatkowe
    sterowniki szuka tylko na stacji dyskow ...