  • 1. Data: 2003-11-13 17:07:01
    Temat: Lex
    Od: "Dorota" <s...@W...onet.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów posiada program ''Lex''??? Potrzebuje kilku orzeczeń
    Sądu Najwyższego z lat 70-80, ponieważ nie mogę ich nigdzie znaleźć, a wiem,
    że tam są. Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2003-11-13 23:35:59
    Temat: Re: Lex
    Od: "Radek Skonieczny" <r...@n...com.pl>

    Niestety ja sie na tym nie znam.. mam kumpla na prawie mysle ze bylby zdolny
    je odnalezc.. ale jak to bywa moglby sobie zazyczyc za to skrzynke piwa lub
    cokolwiek innego dziwnego..

    a nie ma na www

    www.sejm.gov.pl albo podobnych?

    pozdrawiam
    rs

  • 3. Data: 2003-11-14 00:06:12
    Od: "Radek Skonieczny" <r...@n...com.pl>

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

  • 4. Data: 2003-11-14 00:23:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 14 Nov 2003 01:06:12 +0100, "Radek Skonieczny"
    <r...@n...com.pl> zakodował:

    >http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    I pokaż mi tam choć jedno orzeczenie SN.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-11-14 20:54:41
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Dorota" <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    orzeczeń
    > Sądu Najwyższego z lat 70-80, ponieważ nie mogę ich nigdzie znaleźć, a

    Chciałem pomóc ale adres emaila jest błędny.
    poczytaj newsy dzisiejsze, jest tam mój na ten temat.

    PZDR

    Michał