  • Data: 2003-08-25 16:47:41
    Temat: Re: Czy majšc zawieszonš działalnoœć trzeba opłacać ZUS???
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia nie 24. sierpnia 2003 10:35 ktoś podpisujący się jako
    Artur Golanski napisał(a):

    > Nie. Zaprzestanie to "zupełne przestanie,

    Ale jak traktować zupełne? Bo owszem, ono jets zupełne. Przez ten okres w
    100% NIE wykonujesz DG.

    >przerwanie" (tyle słownik)

    Coś przerwanego można wznowić.

    ,,Zaprzestałem palania po ślubie. Jednak po 10 latach znów wróciłem do tego
    nałogu.''

    Zaprzestanie było zupełne, bo nie paliłem nic. Ani jednej fajki...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.