  • 51. Data: 2006-05-11 21:01:30
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Joten wrote:
    > najwygodniej jest dojechac pociagiem w wiekszosc miejsc.

    No skoro tak Ci jest najwygodniej, skoro twierdzisz, że PKP oferuje
    najlepsze usługi, to na co jeszcze narzekasz?

    Dla jasności: ja preferuję (i praktykuję) inne środki komunikacji.

    -------------------+
    -------------------+

  • 52. Data: 2006-05-11 21:06:33
    Od: "Joten" <j...@j...joten>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ja kupowałem już bilety w Polsce i
    > poza i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby ktoś użył sformułowania "Pan
    > poczeka, jeszcze nie skończyłam. Paragraf siedemnasty, ustęp pierwszy.
    > Podróżny...".

    Kpisz czy o droge pytasz?
    Nie chodzi o czytanie regulaminu promocji, w takiej formie w jakiej znajduje
    sie on w Kancelarii Notarialnej, tylko o zwrocenie uwagi Klientowi w formie
    "Chce Pan dotrzec z miejsca X do Y. Obecnie trwajaca Promocja umozliwia
    kupno biletow o 10% taniej przy spelnieniu takich a takich warunkow - moze
    zechcialby Pan z niej skorzystac?".

    Z tego typu propozycjami spotykalem sie zarowno zagranica, jak i w Polsce -
    w przypadku korzystania z uslug oferowanych przez firmy *m a j a c e*
    konkurencje...
    Niestety w przypadku PKP takiej sytuacji nie ma, wiec wszelkie rozwazania
    tego typu maja wymiar czysto teoretyczny - dopoki nie bedzie nad tym
    molochem wisial miecz w postaci pokaznych rozmiarow konkurenta, bedzie on
    rznal z ludzi tyle pieniedzy ile sie da, a oni - nawet majac mocne poczucie
    niesmaku - placic beda. Bo wyjscia innego nie ma.

    --
    J.

  • 53. Data: 2006-05-11 21:12:51
    Temat: Re: Czy kasjerka dopu?ci3a sie oszustwa ?
    Od: "Joten" <j...@j...joten>

    > No skoro tak Ci jest najwygodniej, skoro twierdzisz, że PKP oferuje
    > najlepsze usługi

    Czy ja napisalem ze "PKP oferuje najlepsze uslugi"? Pokaz mi w ktorym
    miejscu w moim poscie pojawia sie takie stwierdzenie, bardzo Cie prosze -
    zacytuj.
    Stwierdzilem fakt - PKP jest monopolista na rynku, i jest jedynym
    uslugodawca w swojej branzy. Tak jak jeszcze niedawno byla Telekomunikacja
    Polska, i tak jak jest Poczta Polska. Ta tez rznie niezla kase na klientach,
    a przesylki traktuje jak 10kg worki z ziemniakami rzucajac nimi na prawo i
    lewo (nawet jak oklejone jest gdzie sie da nalepkami "Ostroznie, szklo",
    "Kruche", "Delikatne", "Nie rzucac" itd.) - i pomimo zabezpieczania
    przesylek nierzadko dochodza one w stanie zgola odmiennym niz ten, w ktorym
    byly wyslane. A kuriera za 50 zl do wyslania plyty CD za 15 zl nie bede
    przeciez bral, nie mowiac juz o wyslaniu listu.

    Konkurencja potrafi zdzialac cuda, niestety w sektorze kolejowym jak i w
    pocztowym jak na razie konkurencji brak, wiec i realizacja uslug i stosunek
    do Klienta tez wygladaja tak, jak wygladaja...

    --
    J.

  • 54. Data: 2006-05-11 21:21:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Joten wrote:

    > Nie chodzi o czytanie regulaminu promocji,

    To jeszcze raz przeczytaj o czym napisałeś, że jest standardem w
    cywilizowanych krajach.

    -------------------+
    -------------------+

  • 55. Data: 2006-05-11 21:22:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Joten" <j...@j...joten> napisał w wiadomości

    > Czy naprawde nie uwazasz, ze w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta,

    Jasne, i od tego jest wlasnie takie okienko o nazwie "informacja". O
    telefonach informacyjnych PKP czy informacji on-line nie wspomnę. Nie kasy.

    > moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie
    > z obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac?

    Jak czesto zdarza Ci się jeżdzić pociągami? Ja przez cała ciąże i potem z
    maluchem ponad rok jeżdzilam regularnie 2x w tygodniu. Za kazdym razem
    stalam w kolejce do kasy liczącej co najmniej 5-6 osob - a mówimy o dworcach
    w Katowicach i Krakowie więc z duża ilością otwartych kas. Gdyby pani
    kasjerka każdemu klientowi robiła wykład na temat mozliwosci połaczeń to
    chyba bym wyszła z kolejki i natłukła pasażerowi, który nie potrafi
    skorzystać z okienka z napisem "informacja"

    >Czy naprawde uwazasz, ze tego rodzaju indywidualne traktowanie Klienta nie
    >spowoduje, ze Klient chetniej bedzie wracal do danej firmy i korzystal z
    >jej uslug?

    Szczerze? Nie sądze aby miało to jakiś realny zwiazek z taką instytucją jak
    PKP. Indywidualne traktowanie kogoś kto raz do roku jedzie pociągiem? Jak
    mówilam, bylam stalym klientem regularnym PKP przez ponad 2 lata i skoro ja
    nie siliłam se zapamietac twarzy pan z kas czy konduktorów, to nie sądze,
    zeby oni widząc tysiące twarzy dziennie mnie rozpoznawali - no chyba ze po
    wózku niemowlaka:-)) A korzystac z PKP nie korzystalam dlatego, ze mnie
    całowali w mój hrabiowski tyłek za kazdym razem gdy mnie widzieli, ale
    dlatego, ze byli szybką tania alternatywą dojazdowa:-))

    HaNkA

  • 56. Data: 2006-05-11 21:24:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    > Nic mi przechodzić nei musi.

    Mylisz sie, ale trudno:-)) Wole sobie zrobic ciepła kąpiel niż zawracać
    Wisłe kijem:-)

    > byleby tylko sobie poszli do konkurencji ?

    Jak zaczną chodzić do konkurencji to może poświęcę temu zagadnieniu jakiś
    kwadrans:-))

    HaNkA

  • 57. Data: 2006-05-11 21:27:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    >natomiast bylo czyste kurestwo,

    Fe, mama wie, ze tak sie wyrażasz o kobietach?:-)

    > socjalistyczny tok myslenia i beton w twoim wykonaniu.

    Na to akurat jestem za młoda:-)

    > Coz, polskosc wylazi u niektorych uszami i nosem...

    Wolę polskość niż chamstwo

    HaNkA

  • 58. Data: 2006-05-11 21:30:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > bedzie miala tej emerytury kilkaset zlotych czy ze 200 euro...

    O LOL. To mnie ubawiłeś:-)) Wielkie dzięki:-)

    HaNkA

  • 59. Data: 2006-05-11 21:31:57
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła sie oszustwa ?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Joten wrote:
    > Czy ja napisalem ze "PKP oferuje najlepsze uslugi"? Pokaz mi w ktorym
    > miejscu w moim poscie pojawia sie takie stwierdzenie, bardzo Cie prosze -
    > zacytuj.

    "PKP [...] z najwieksza siecia
    najgestszych polaczen i najwygodniej jest dojechac pociagiem w wiekszosc
    miejsc."

    > Stwierdzilem fakt - PKP jest monopolista na rynku, i jest jedynym
    > uslugodawca w swojej branzy.

    W branży przewozów pasażerskich nie jest monopolistą, ma natomiast
    najbogatszą ofertę.

    > jest [monopolistą na rynku przesyłek] Poczta Polska.

    A chwilę później:

    > A kuriera za 50 zl do wyslania plyty CD za 15 zl nie bede
    > przeciez bral,

    Czyli jednak są inne podmioty na tym rynku.

    EOT proponuję.

    -------------------+
    -------------------+

  • 60. Data: 2006-05-12 01:16:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.05.2006 jaQbek <j...@s...eu> napisał/a:
    > Jeśli wprowadziła ją NIEŚWIADOMIE, to tym gorzej dla niej, że nie zna ofert i
    > nie dba o klientów. W normalnych firmach takich pracowników się zwalnia.

    No i z tym musisz sie już udać na pl.praca.dyskusje gdzie na pewno jakiś
    pracodawca z tobą ntt podyskutuje i zgodzi się, że pani była be i że ją
    zwolni jesli przez przypadek ją zatrudni. Sam zarzut oszustwa jeśli ma być
    prawnie skuteczny musi dotyczyć działania świadomego.

    --
    Marcin