  • 121. Data: 2006-05-14 17:11:56
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    jaQbek napisał(a):

    > Ale powinien, przynajmniej moim zdaniem, wahającemu się klientowi
    > podpowiedzieć,

    Twoim zdaniem, a nie jego obowiązkiem, to raz. Klient się nie waha tylko
    prosi _ten_ TV i _to_ DVD, to dwa. Zysk firmy to trzy - sprzedawca jest
    zatrudniony przez sklep i to dla dobra sklepu ma działać.

    > że jeśli do tego telewizora weźmie DVD, którego zakup
    > rozważa, to wyjdzie mu tak, że te DVD będzie mial gratis i jeszcze 100
    > zł zaoszczędzi na telewizorze. Czy to takie spokmplikowane ?

    A i owszem, ale o takie opcje to trzeba pytać, będąc klientem.
    Ja tam sie wkurzam, jak mnie sprzedawca usiłuje uszczęśliwić na siłę.
    Justyna

  • 122. Data: 2006-05-14 18:05:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Biznes jest biznes i ma przynosić zysk, a towar jest wart tyle,
    > ile ktoś
    > jest za niego skłonny zapłacić. A nie tyle ile jest na fakturze + 10%
    > marży.

    No, tego jaQbek pojąć nie może.
    Ale dlaczego 10 %?

    Justyna, co marzy o 10% marży...

  • 123. Data: 2006-07-05 22:06:57
    Temat: Re: Czy kasjerka dopu?ciła się oszustwa ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 11 May 2006 23:06:33 +0200, "Joten" <j...@j...joten> wrote:

    >Z tego typu propozycjami spotykalem sie zarowno zagranica, jak i w Polsce -
    >w przypadku korzystania z uslug oferowanych przez firmy *m a j a c e*
    >konkurencje...
    A ja spotykalem sie z taka propozycja na stacji PKP Szczecin-Zdroje :)
    Kupowalem bilet do Swinoujscia i Pani zapytala czy nie bede
    przypadkiem wracal w ten sam weekend = powrotny bedzie taniej :)
    Jednak nie wracalem wiec nie chcialem powrotnego :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl