  • 1. Data: 2002-01-24 17:06:44
    Temat: Czy Spoldzielnia ma obowiazek zapewnic parking ?
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Witam Wszystkich.

    Szukam odpowiedzi na pytanie: czy Spoldzienia
    Mieszkaniowa oddajac budynek wielorodzinny ma
    obowiazek zapewnic naziemne miejsca parkingowe.
    Rok temu kupilem mieszkanie i do dnia dzisiejszego
    nie wykonano w tym kierunku zadnych krokow, a
    dzialka ktora nadaje sie idealnie na takie
    zagospodarowanie sluzy jako ozdoba w postaci
    trawnika. Zaproponowano mi wykupienie miejsca
    garazowania pod budynkiem lub parkingu za taka
    cene, ze mijalo sie to ze zdrowym rozsadkiem.
    Ponadto miejsc tych oraz garazy jest tylko dla 50%
    mieszkancow, a co z reszta ktora nie zdazyla kupic
    albo nie ma srodkow finansowych. Pozostaje jeszcze
    problem osob odwiedzajacych, ktore tez nie maja
    gdzie parkowac oprocz blotnistych przyulicznych
    terenow.
    Prosze zatem o pomoc w uzyskaniu informacji czy
    jakies przepisy
    budowlane lub inne prawne reguluja tego typu
    sprawy.

    Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje.

    Pozdrawiam Slawek
    ========================
    e-mail: s...@i...pl

  • 2. Data: 2002-01-24 20:27:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No nie wiem jak to jest z obowiazkiem, ale w mojej - miales nie miales
    samochodu :) garaz musiales kupic podziemny :) A co pozniej z nim zrobisz -
    to juz twoja sprawa....

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-24 20:47:22
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Tu tak nie bylo bo zarowno miejsc jak i garazy
    starczylo dla 50% mieszkancow, wiec nie bylo
    potrzeby zmuszac. Nie wiem ja u Ciebie ale u nie
    garaz oznaczal 1/4 wkladu mieszkaniowego. Okolo 30
    m2 bez bramy, taki boks. Lekko liczac za ten
    wymysl spoldzielnia zebrala prawie 500 tys., a
    pewnie trzeba jeszcze placic za uzytkowanie.

    Pozdrawiam
    Slawek s...@i...pl

  • 4. Data: 2002-01-28 09:35:26
    Od: ender <m...@f...onet.pl>

    Tak

    O szczegółach możesz zapoznać się:
    http://www.lkp.org.pl/prawo_html/warunki_budynki.htm

  • 5. Data: 2002-01-28 11:19:10
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    To chyba już nieaktualna wersja, bez nowelizacji.
    IMHO lepiej poszukać w Sejmie.
    Dżek