  • 131. Data: 2009-09-12 22:27:18
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Sep 2009 18:31:40 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość <p...@E...pl>
    od Smok Eustachy <S...@E...pl> :

    >A kto jest autorem tego cytatu rozpoznaj:
    >"Oj dana dana byle do rana"

    Smok, to ctat z klasycznego już dzisiaj dzieła Beja Gowdenki pt
    "Italia a genetyka" znanego też pod nazwą "Znicze znane z parowów".

  • 132. Data: 2009-09-12 22:30:44
    Temat: Re: Czy Msza mo?e bya zajeciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > A Ferdynand był debiutem?
    > 1 państwem katolickim?
    Chodzi Ci o Konstantyna? - Gdzie jest Cesarstwo Rzymsnkie?
    "Czy o najstarszą córkę Kościoła"? - jak tam teraz wygląda wiara?
    PawelT

  • 133. Data: 2009-09-12 22:36:16
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Klara Bemol pisze:
    > dziecko jest pod opieką szkoły.
    > A ten uciekł i wpadł pod samochód. Do kogo
    > miałbyś pretensje?
    Do dzieciaka, lub do kierowcy, zależnie kto byłby winny konkretnego
    "wpadnięcia pod samochód". Jeśli do dzieciaka, to automatycznie do
    samego siebie, że dziecka się nie nauczyło jak się poruszać na drodze.
    Nie można robić dramatu "co by było gdyby dziecka nie pilnować" bo
    potem rosną ofiary losu, które trzeba ciągle za rękę prowadzić, przed
    wszystkim chronić i każdy ostry kant zabezpieczać, by samo sobie krzywdy
    nie zrobiło.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 134. Data: 2009-09-12 23:08:25
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 00:30:44 +0200, pt napisał(a):
    /.../
    > Chodzi Ci o Konstantyna?

    Konstantyna???

    - Gdzie jest Cesarstwo Rzymsnkie?

    Przetrwało jakoś 1000 lat a Albania?

    "Czy o
    > najstarsz? córke Ko?cio?a"? - jak tam teraz wygl?da wiara? PawelT

    Szukaj dalej.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 135. Data: 2009-09-13 07:37:40
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Smok Eustachy pisze:

    > A to jest jakiś inny znowu temat. Nie wiadomo skąd.
    > 2. Czy ja go nie szanuję? Domagam się nawet, aby ateiści w końcu
    > wymyślili swoją etykę, której nie ma obecnie.

    Ok, nie zalezy ci.

    --
    mirror

  • 136. Data: 2009-09-13 14:11:12
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Sep 2009 18:33:49 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość <p...@E...pl>
    od Smok Eustachy <S...@E...pl> :

    >2. Czy ja go nie szanuję? Domagam się nawet, aby ateiści w końcu
    >wymyślili swoją etykę, której nie ma obecnie.

    Opowiadasz takie rzeczy i jednocześnie twierdzisz, że czytałeś
    Dawkinsa? Śmieszne i straszne.
    --
    Najjaśniejsza światłość wiekuista tylko u nas.
    Gwarantowana łaska - bezpośrednie połączenie z niebem.

  • 137. Data: 2009-09-13 16:14:38
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    > Dnia Sun, 13 Sep 2009 00:30:44 +0200, pt napisał(a):
    > /.../
    >
    > Konstantyna???
    >
    > - Gdzie jest Cesarstwo Rzymsnkie?
    >
    > Przetrwało jakoś 1000 lat
    Po przymusowym wprowadzeniu chrześcijaństwa?
    Ciekawostka
    >a Albania?
    A co, ktoś skasował Albanię?
    > "Czy o
    >
    > Szukaj dalej.
    Ja nie muszę - wiem, że kiepsko i to gdzieś od dwustu lat z kawałkiem
    A ogólnie EOT - nie ta grupa
    PawelT

  • 138. Data: 2009-09-13 22:25:07
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 16:11:12 +0200, Tomasz Jasiński napisał(a):

> [...]
    > Eustachy <S...@E...pl> :

    > Opowiadasz takie rzeczy i jednocześnie twierdzisz, że czytałeś Dawkinsa?

    Proste pytanie: czego będziesz uczył na zajęciach z etyki? No niczego.
    A Dawkins ustępuje poziomem "Kalendarzowi Rolnika" rocznik 1951

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 139. Data: 2009-09-13 22:26:45
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 18:14:38 +0200, pt napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > Po przymusowym wprowadzeniu chrześcijaństwa? Ciekawostka

    No. Upadek Konstantynopola? Poza tym jakie przymusowe?

    > A co, ktoś skasował Albanię?

    W kasowniku.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 140. Data: 2009-09-14 07:13:05
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Smok Eustachy pisze:

    > Proste pytanie: czego będziesz uczył na zajęciach z etyki? No niczego.
    > A Dawkins ustępuje poziomem "Kalendarzowi Rolnika" rocznik 1951

    Mozna uczyc o choinkach i Mikolaju. :)

    --
    mirror