  • 21. Data: 2021-11-04 11:47:37
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 11:06, _Master_ pisze:

    > Jeśli sędzia nie potrafi myśleć i w swoim wyroku uwzględnić PANDEMII
    > STRACHU to jest albo DEBILEM albo SPRZEDAJNĄ SZUJĄ.

    A czemu miałby? Przepis jest przepis - pretensje do ustawodawcy. Jak już
    pisałem - chcial sobie zrobić dobrze a wdepnął w lego.

    > Taki sędzia uznałby za niecykliczne igrzyska olimpijskie, złotą piłkę
    > albo wigilię ;-)

    A jest ustawa o cykliczności tych wydarzeń?

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-11-04 12:38:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 11:47, Shrek pisze:

    > A czemu miałby? Przepis jest przepis

    Gdyby podchodzono do prawa "przepis jest przepis" to sądy nie byłyby
    potrzebne. Każdy idiota w todze mógłby przyklepywać wyroki.
    Nie po to płącimy podatki aby debile wydawali wyroki.

    - pretensje do ustawodawcy.

    Ustawodawca ma swoje za uszami.

    A teraz wyobraź sobie wyrok TSUE. Jest traktat? Jest. Sądownictwo jest
    przekazane pod unijne prawo. NIE. No to mimo nalegania merkeli i urszuli
    nie da się nic zrobić. Trzeba zmienić traktat ;-)

    Albo. Jest złamanie solidarności energetycznej przez Niemcy? Jest.
    Ale nie będzie wyroku/zabzpieczenia RURY bo to tylko biznesowe
    porozumienie...

    Chcesz więcej?

    > A jest ustawa o cykliczności tych wydarzeń?

    Gdyby była to ten jebany sędzia uznałby że NIE SĄ CYKLICZNE.

  • 23. Data: 2021-11-04 13:18:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 10:51, Kviat pisze:
    > Jężeli będą nawoływać do nienawiści

    Tusk na swoim zbiorowisku też nawoływał do nienawiści.

    Nie wspominając o lamparcicy.

    Czy czarownice z mostu też będą NAWOŁYWAĆ?

  • 24. Data: 2021-11-04 13:34:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 12:38, _Master_ pisze:

    > Nie po to płącimy podatki aby debile wydawali wyroki.

    Eee. Wyroki są debilne bo głupie jest prawo. Po pierwsze zacznijmy od
    tego, że "wydarzenia cykliczne" to już samo w sobie ma na celu
    ograniczenie prawa do zgromadzeń innym. Jak spełnią warunki to trudno -
    nie bardzo da się wykombinować. Jak nie spełnią, to niby czemu sędzia
    miałby na siłę kombinować, żeby innym ograniczyć ich prawo? Jak pisałem
    - kombinowali przy prawie, żeby zrobić dobrze dla swoich, aż wydymali
    sami siebie.

    > Ustawodawca ma swoje za uszami.

    No to do niego z pretensjemi.

    > Gdyby była to ten jebany sędzia uznałby że NIE SĄ CYKLICZNE.

    No skoro tak by z ustawy wynikało to czemu masz pretensję do sędziego a
    nie ustawodawcy?

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-11-04 14:11:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > sędzia miałby na siłę kombinować, żeby innym ograniczyć ich prawo? Jak
    > pisałem - kombinowali przy prawie, żeby zrobić dobrze dla swoich, aż

    *Siebie* ? Jakaś miesięcznica Smoleńska przepadała?

    Marsz Niepodległości organizuje PiS? A to że organizatorom bardziej po
    drodze z PiS niż z PO i większością opozycji to coś "ciut inszego".
    IMHO dla PiS blokowanie Marszu Niepodległości przez PO-Trzaskowskiego
    *i sędziów* jest nawet więcej niż "lekko korzystne". Może bardziej chcieli
    inaczej ale raczej+ też coś ugrają a jak nie to będą mogli umywać ręce.
    <cynizm> Swoim wnioskiem PO-Trzaskowski odebrał elektorat PiS?
    Jakoś obstawiam że PiS na tym raczej+ (trochę) zyska. Raczej+ wyjdzie
    że na tle organizatorów *dużego* marszu PiS lepiej wypada. </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2021-11-04 14:12:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Nov 2021 13:34:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > No skoro tak by z ustawy wynikało to czemu masz pretensję do sędziego a
    > nie ustawodawcy?

    Master to jeden z tych nieszczęśników, których niepowodzeń życiowych jest
    zawsze winien kto inny. Zazwyczaj jest to mason, Żyd, Ruski albo inny
    cyklista. Egzystencja naszych grupowych pałkarzy wiele by zyskała, gdyby
    nie było Tuska.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2021-11-04 14:16:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > zawsze winien kto inny. Zazwyczaj jest to mason, Żyd, Ruski albo inny
    > cyklista. Egzystencja naszych grupowych pałkarzy wiele by zyskała, gdyby

    Nie miej kompleksów. Ja głęboko wierzę że ty "faszystę" *zawsze* gdzieś
    byś potrafił wynaleźć :-)

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2021-11-04 14:40:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 13:34, Shrek pisze:
    > żeby zrobić dobrze dla swoich, aż wydymali
    > sami siebie.

    Doskonały komentarz do postępowania łajzy sędziowskiej ;-)

  • 29. Data: 2021-11-04 14:41:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 13:34, Shrek pisze:
    > No skoro tak by z ustawy wynikało to czemu masz pretensję do sędziego a
    > nie ustawodawcy?

    Zapewne nie wiesz co to jest DUCH prawa.

    Inaczej nie pierdoliłbyś tu taki farmazonów ;-)

  • 30. Data: 2021-11-04 14:43:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ćwierć inteligentna wiedźma z mostu się odezwała?

    Staniesz na drodze? Pokaż że masz jaja i potrafisz coś więcej niż rzygać
    po necie ;-)