  • 31. Data: 2021-11-04 15:24:59
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.11.2021 o 21:53, Shrek pisze:
    > Tu nawet prawnika nie trzeba. Ustawa jest dziurawa i jak pisał robert
    > "nie precyzuje że powód musi być prawdziwy".

    "protest przeciwko niezarejestrowaniu marszu niepodległości"

  • 32. Data: 2021-11-04 15:27:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

    > "protest przeciwko niezarejestrowaniu marszu niepodległości"

    IMHO 11/10 jako powód spontanicznej demonstracji :-)

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2021-11-04 15:45:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 04 Nov 2021 15:27:55 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > 11/10 jako powód spontanicznej demonstracji

    Ale w sumie podpalić mieszkanie albo skopać kobiety można kiedykolwiek,
    więc o co ta cała awantura i tupanie nóżkami, że akurat 11.11 chłopakom od
    Bąkiewicza będzie trudniej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2021-11-04 16:41:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 15:45, Olin pisze:

    > Ale w sumie podpalić mieszkanie albo skopać kobiety można kiedykolwiek,
    > więc o co ta cała awantura i tupanie nóżkami, że akurat 11.11 chłopakom od
    > Bąkiewicza będzie trudniej.

    Co czarownicom z mostu zależało żeby właśnie 11 listopada na trasie
    przemarszu załatwić sobie legalną demonstrację przy pomocy Czaskoskiego
    i sprzedajnych sędziów?

    Po co im to było? Nie mogą w pandemii w domu posiedzieć?
    Przecież będą maszerować i gwałcić ;-)

    PS. Żaba mówi do żaby.
    Wiesz tam w szuwarach gwałcą.
    Skąd wiesz, skąd wiesz?
    Wczoraj byłam, dzisiaj byłam jutro też pójdę ;-)

  • 35. Data: 2021-11-04 17:58:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 15:24, m4rkiz pisze:

    > "protest przeciwko niezarejestrowaniu marszu niepodległości"

    Dzejef cię ubiegł ale mi się podoba:P

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2021-11-04 18:04:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 14:11, A. Filip pisze:

    > *Siebie* ? Jakaś miesięcznica Smoleńska przepadała?

    Siebie - no chyba że chcesz wszystkim tłumaczyć że pierd to piesek
    samodzielny byt i nie biega na smyczy kaczyńskiego? Poważnie?

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2021-11-04 18:07:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 14:41, _Master_ pisze:

    > Zapewne nie wiesz co to jest DUCH prawa.

    No właśnie duch prawa mówi, że każdy ma prawo do zgromadzeń. Ustawa o
    zgromadzeniach cyklicznych jest próbą obraniczenia tego prawa i nie jest
    zgodna w ogólności z duchem prawa dotyczącego zgromadzeń.

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-11-04 18:07:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 11:47, Shrek pisze:

    >Gdyby podchodzono do prawa "przepis jest przepis" to sądy nie byłyby
    >potrzebne. Każdy idiota w todze mógłby przyklepywać wyroki.
    >Nie po to płącimy podatki aby debile wydawali wyroki.

    >- pretensje do ustawodawcy.

    >Ustawodawca ma swoje za uszami.

    >A teraz wyobraź sobie wyrok TSUE. Jest traktat? Jest. Sądownictwo
    >jest przekazane pod unijne prawo. NIE. No to mimo nalegania merkeli i
    >urszuli nie da się nic zrobić. Trzeba zmienić traktat ;-)

    Kwestia w tym, ze w traktacie jest
    https://oide.sejm.gov.pl/oide/index.php?option=com_c
    ontent&view=article&id=14803&Itemid=945

    "Artykuł 2

    Unia opiera się na wartościach poszanowania godności osoby ludzkiej,
    wolności, demokracji, równości,
    *państwa prawnego*,
    jak również poszanowania praw człowieka, w tym praw osób należących do
    mniejszości.
    Wartości te są wspólne Państwom Członkowskim w społeczeństwie
    opartym na pluralizmie, niedyskryminacji, tolerancji, sprawiedliwości,
    solidarności oraz na równości kobiet i mężczyzn."

    tudziez np art 7.

    Powstaje kwestia "co poeta mial na mysli", kto ma orzec o tym czy
    panstwo jest prawne,
    i czemu podobny przepis np w Niemczech tworzy panstwo prawne, a w
    Polsce narusza :-)

    I tu masz role sadu, wraz z twoim duchem prawa :-)

    >Albo. Jest złamanie solidarności energetycznej przez Niemcy? Jest.

    A byla spisana przed 2004 ? :-)

    >Ale nie będzie wyroku/zabzpieczenia RURY bo to tylko biznesowe
    >porozumienie...

    O ile pamietam, tosmy kiedys jednostronnie zablokowali te rure,
    tylko Niemcy sie nie przejeli. Tzn UOKiK cos kombinowal
    https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=168
    14

    A kombinowal ze slusznej pozycji, czy na rozkaz z Nowogrodzkiej ...
    no i jak sie to skonczylo?

    Poza tym unijne instytucje szereg decyzji w sprawie NS wydaly,
    i czasem jakby stawaly po naszej stronie - tzn uznawaly jasne
    przepisy, korzystne dla nas.

    J.

  • 39. Data: 2021-11-04 18:41:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > [...]

    >Policja może je chronić przed "faszystami" otaczając zwartym kordonem
    >na *małym* obszarze? [nie na całej szerokości ulicy/mostu]

    A czemu nie na calej szerokosci ulicy, po ktorej maszeruja elementy
    przeciwne ?

    >Parę tysięcy raczej+ wykluczyłoby takie rozwiązanie.

    A jak pomiedzy?
    Za duzo na maly kordon, za malo na skuteczny opor :-)

    >IMHO taka frekwencja jest możliwa ale niespecjalnie prawdopodobna
    >jak tylko "faszyści" mają wyjść na tych agresywnych, czyli jak
    >"antify z Niemiec pociągami nie dowiozą".

    Zalezy - rok temu troche tych kobietek i panow wyszlo na ulice.

> [...]
    >"zarejestrowana manifestacja perfidnie blokująca" miała więcej niż
    >parędziesiąt osób. Transparenty "Precz z komunizmem" też mogą być
    >pod ręką.

    >Zaś *prawnie* ich była blokada też jest interesująca "precedensowo":
    >Z 9 skazanych nieprawomocnie za przeszkadzanie w przebiegu
    >niezakazanego
    >zgromadzenia 7 się skutecznie odwołało, a 2 poratowała kasacja RPO
    >Bodnara [A]. Teraz "bojowniczki" mogą+ oberwać precedensem który
    >same
    >ustanowiły. Zabawna historia, nieprawdaż? :-)

    Duralex :-)

    >[A]
    >https://www.tvp.info/56732920/marsz-niepodleglosci-
    14-kobiet-z-mostu-przejelo-centrum-warszawy-11-listo
    pada
    >[ TVP "mija się z prawdą": Nie KK-52 a KW-52 ]

    J.

  • 40. Data: 2021-11-04 18:42:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No właśnie duch prawa mówi, że każdy ma prawo do zgromadzeń. Ustawa o
    > zgromadzeniach cyklicznych jest próbą obraniczenia tego prawa i nie
    > jest zgodna w ogólności z duchem prawa dotyczącego zgromadzeń.

    Jest zgodna z ideą by niektóre zgromadzenia miały inny organ
    rejestrujący by jakaś burmistrzyna odstawiająca cyrki nie była
    jedyną ścieżką do rejestracji zgromadzenia/pochodu.

    Oczywiście PiS chodziło o to by "dodatkowym organem rejestrującym" był
    ich/PiS wojewoda ale nie widzę powodu dla którego kolejne rządy miałyby
    chcieć się tego pozbyć wcześniej niż tuż przed przegraniem wyborów :-)

    --
    A. Filip