  • 1. Data: 2021-11-03 20:50:35
    Temat: Już 9 sierpnia PO-Trzaskowscy wiedzieli że Marsz Niepodległości będzie niezarejestrowany ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/kostka-brukowa
    -luzem-na-trasie-marszu-11-listopada-ktos-celowo-chc
    e-prowokowac,1083204.html
> [...]
    > Niepodległości znajdują się osoby - choć stanowią one promil
    > uczestników - które przychodzą nie po to, aby manifestować swój
    > patriotyzm, a spróbować siły swoich mięśni. Są też prowokacje z
    > drugiej strony. [...]
    > Zapytaliśmy Zarządu Dróg Miejskich, czy są plany zmian na placu budowy
    > w związku planowanymi przy rondzie manifestacjami 11 listopada. -
    > Kuriozalne wydaje się sugerowanie, że legalnie prowadzona budowa ma
    > być wstrzymywana i przekładana w czasie ze względu na nielegalne
    > zgromadzenie - odpowiada Mikołaj Pieńkos. [...]

    Kostki brukowej luzem w PO-Trzaskogrodzie nie może zabraknąć dla
    "faszystów" :-)

    A poważniej i prawniczo: Marsz Niepodległości 2021 będzie aż nielegalny
    czy zaledwie niezarejestrowany? Czy duch komuny (niby wolno) zawita do
    Trzaskogrodu?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-11-03 21:02:40
    Temat: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie aż nielegalny
    (przestępstwo/wykroczenie uczestników) czy zaledwie niezarejestrowany?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-11-03 21:08:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Nov 2021 21:02:40 +0100 (CET), A. Filip wrote:
    > Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie aż nielegalny
    > (przestępstwo/wykroczenie uczestników) czy zaledwie niezarejestrowany?

    No skoro Kviatek tak naciska na zgromadzenia spontaniczne, to o co
    chodzi? :-P

    A poniewaz bedzie niezararejstrowany, czy jak to tam fachowo nazwac,
    to policja czy burmistrz nie beda mogli rozwiazac ;-)

    J.

  • 4. Data: 2021-11-03 21:12:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Nov 2021 20:50:35 +0100 (CET), A. Filip wrote:
> [...]
    e-prowokowac,1083204.html

    > Kostki brukowej luzem w PO-Trzaskogrodzie nie może zabraknąć dla

    Ja tam pamietam, jak we Wroclawiu szybko konczono niektore prace, co
    by kostki bylo malo.
    Ale to inna wladza i inny ustroj byl :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-11-03 21:17:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2021 o 21:08, J.F pisze:

    > No skoro Kviatek tak naciska na zgromadzenia spontaniczne, to o co
    > chodzi? :-P

    Gdromadzenie spontaniczne z tego co pamiętam musi się legitymować celem
    spontanicznym, którego ie dało się przewidzieć. 11 listopada to raczej
    nie podpada, bo zawsze jest 11 listopada:P Choć pis był zaszkoczony że
    akurat stulecie jest i niezdążyli nic przygotować, więc jakiś proceder
    jest:P

    > A poniewaz bedzie niezararejstrowany, czy jak to tam fachowo nazwac,
    > to policja czy burmistrz nie beda mogli rozwiazac ;-)

    Burmistrz to nie bardzo, bo mamy prezia;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-11-03 21:20:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2021 o 21:12, J.F pisze:

    > Ja tam pamietam, jak we Wroclawiu szybko konczono niektore prace, co
    > by kostki bylo malo.
    > Ale to inna wladza i inny ustroj byl :-)

    U nas na "szczyt antyglobalistów" świerzo zrobione torowisko z
    dwukolorowym tłuczniem zalano chujowo asfaltem i wygląda to po latach tak

    https://www.google.pl/maps/@52.2460772,20.9901615,3a
    ,16.1y,312.46h,87.08t/data=!3m7!1e1!3m5!1sT58AIuYi2t
    EHpojaMebcOQ!2e0!5s20180701T000000!7i16384!8i8192

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-11-03 21:47:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > raczej nie podpada, bo zawsze jest 11 listopada:P Choć pis był
    > zaszkoczony że akurat stulecie jest i niezdążyli nic przygotować, więc

    A to jakiś problem dorzucić cel spontaniczny?
    Byle prawnik pierdoła coś wymyśli w kwadrans, dobry prawnik wymyśli
    solidny++ (dodatkowy) "spontaniczny" powód w góra parę godzin
    [najwięcej czasu pójdzie na staranne++ wybranie najlepszego].

    Więcej wiary w Narodową Inwencje Prawną niewierny Tomaszu! :-)

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2021-11-03 21:53:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2021 o 21:47, A. Filip pisze:

    > A to jakiś problem dorzucić cel spontaniczny?

    No jakiś jest - wtedy to nie będzie marsz niepodległości:P No i trzeba
    jakiś powód wykombinować.

    > Byle prawnik pierdoła coś wymyśli w kwadrans, dobry prawnik wymyśli
    > solidny++ (dodatkowy) "spontaniczny" powód w góra parę godzin
    > [najwięcej czasu pójdzie na staranne++ wybranie najlepszego].

    Tu nawet prawnika nie trzeba. Ustawa jest dziurawa i jak pisał robert
    "nie precyzuje że powód musi być prawdziwy".

    > Więcej wiary w Narodową Inwencje Prawną niewierny Tomaszu! :-)

    Ja jestem przekonany że przejdą. Powiem więcej - tak po ludzku
    generalnie powinno im się na to pozwolić. Chociaż sprawy się trochę
    pokomplikowały zgłoszeniem innej.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-11-03 22:14:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Nov 2021 21:53:10 +0100, Shrek wrote:

    > No jakiś jest - wtedy to nie będzie marsz niepodległości:P No i trzeba
    > jakiś powód wykombinować.

    Uczczenie rocznicy odzyskania niepodleglosci :-)

> [...]
    >
    > Ja jestem przekonany że przejdą. Powiem więcej - tak po ludzku
    > generalnie powinno im się na to pozwolić. Chociaż sprawy się trochę

    No wlasnie - ja tam widze inny problem - jest druga manifestacja,
    i co teraz - policja ma kobietki chronic i dojscie ulicą blokowac?
    No ale skad wiadomo, na ktore zgromadzenie obywatel idzie?

    J.

  • 10. Data: 2021-11-03 22:18:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Nov 2021 21:17:32 +0100, Shrek wrote:

    > Gdromadzenie spontaniczne z tego co pamiętam musi się legitymować celem
    > spontanicznym, którego ie dało się przewidzieć. 11 listopada to raczej
    > nie podpada, bo zawsze jest 11 listopada:P

    No to protest przeciwko wyrokowi sadu odmawiajacego rejestracji
    cyklicznego wydarzenia :-)

    > Burmistrz to nie bardzo, bo mamy prezia;)

    Zdegradowac ustawowo :-)

    J.