  • 101. Data: 2021-11-05 20:48:23
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2021 o 19:54, _Master_ pisze:
    > Lśnisz inteligencją jak prawdziwy Shrek.

    Ty za to masz walory prawdziwego mistrza. Tylko lasek się boisz:P

    --
    Shrek

  • 102. Data: 2021-11-06 08:17:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-05-listopada-2021 o 20:48, Shrek pisze:

    > Ty za to masz walory prawdziwego mistrza. Tylko lasek się boisz:P

    Lamparcicy? ZAWSZE.

    PS. Czy właśnie wyraziłeś swój stosunek dla odmienności?

    Ty FASZYSTO ;-)

  • 103. Data: 2021-11-06 08:33:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2021 o 08:17, _Master_ pisze:

    > PS. Czy właśnie wyraziłeś swój stosunek dla odmienności?

    Jak dla mnie to możesz sobie chodzić na marsze z chłopcami za rękę, po
    prostu mnie to nie pociąga, ale jak lubisz to twoja sprawa.

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2021-11-06 11:46:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-06-listopada-2021 o 08:33, Shrek pisze:
    Ty się po prostu BOISZ a usprawiedliwiasz się rzygając na lewo i prawo
    FASZYŚCI.

    Kuuurrrrrczaaaaaczczeeeekkkk

  • 105. Data: 2021-11-08 11:05:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Nov 2021 16:50:37 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Bąkiewicz nie przywłaszczył sobie za pomocą łajzy sędziowskiej miejsca i
    > czasu demonstracji.

    Bąkiewicz nie miał zezwolenia na montaż głośników w infrastrukturze miasta
    i używanie ich z taką mocą.
    Kulsony odmówiły interwencji, kiedy ratusz o to wnioskował i jeszcze
    ochraniały tę żulię, ale nie po to władza ludowa finansuje swoich pałkarzy,
    żeby potem zmuszać ich do przestrzegania prawa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl