  • 1. Data: 2021-11-03 14:13:53
    Temat: KWESTIA BILATERALNA
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Rzecznik Komisji Europejskiej Peter Stano, pytany o wtargnięcie na terytorium Polski
    z Białorusi kilku umundurowanych i uzbrojonych
    osób powiedział, że jest to kwestia bilateralna."
    TAA DAMMM!!!!!
    Czyli jak w 39'.
    Lub jak na Krymie i w Donabasie.
    Gorzej, bo UK już nie ma w komUnii.
    Kochany Wujku! Przyślij nam szybciej te Abramsy pls!

  • 2. Data: 2021-11-03 14:24:28
    Temat: Re: KE: KWESTIA BILATERALNA [Napaść/"Napaść" (z) Białorusi na Polskę]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
> [...]
    > Lub jak na Krymie i w Donabasie.
    > Gorzej, bo UK już nie ma w komUnii.
    > Kochany Wujku! Przyślij nam szybciej te Abramsy pls!

    Jak dotąd dla mnie "interesujące" jest pomijanie (w tym co czytałem)
    ile osób jak głęboko wtargnęło. Jak dwie osoby z dwoma dwururkami na
    dwa metry to niedorzecznik *o dziwo* może mieć rację.
    Chcesz go opierdalać (jak zapewne zasługuje) to bez dokładniejszego
    *podpisanego* opisu zdarzenia nie powinno dać rady *na grupie prawo*.

    AFAIR Wojsko Polskie niedawno wtargnęło do Czech pododdziałkiem na
    parędziesiąt metrów i zajęło kapliczkę, a KE się sprawą nie zajęła :-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-11-03 14:50:03
    Temat: Re: KWESTIA BILATERALNA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Lub jak na Krymie i w Donabasie.
    >Gorzej, bo UK już nie ma w komUnii.
    >Kochany Wujku! Przyślij nam szybciej te Abramsy pls!

    Kilku i na chwile, to chyba nie ma sprawy.
    Tylko o co chodzi z ta kwestia bilateralną?

    Ale kto wtargnal, kiedy wtargnal, i skad ta informacja ?

    J.

  • 4. Data: 2021-11-03 14:53:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

> [...]

    >AFAIR Wojsko Polskie niedawno wtargnęło do Czech pododdziałkiem na
    >parędziesiąt metrów i zajęło kapliczkę, a KE się sprawą nie zajęła

    Chyba niecale 20, i chyba nawet kapliczki nie zajelo, za to czeskich
    obywateli terroryzowalo :-)

    No ale wtedy zylismy z Czechami we wzglednej przyjazni, dzis to by
    TSUE musial wyrokowac :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-11-03 15:10:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 3 Nov 2021 14:53:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > Chyba niecale 20,

    Kapliczka jest w ~60 m w linii prostej od granicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-11-05 12:04:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 3 listopada 2021 o 14:14:33 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Lub jak na Krymie i w Donabasie.
    > Gorzej, bo UK już nie ma w komUnii.
    > Kochany Wujku! Przyślij nam szybciej te Abramsy pls!

    Póki co UE nie jest paktem wojskowym.
    I zapytaj jeszcze, kto na "pogranicze w ogniu", objęte stanem wyjątkowym, nie
    wpuszcza frontexu.
    A trzeba było pytać rzecznika NATO.
    Aż dziw bierze, że jeszcze żyjemy i z powodu takiego napadu na PL nie poleciały
    minutemany na Mińsk - i Moskwę od razu.

  • 7. Data: 2021-11-05 12:18:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Aż dziw bierze, że jeszcze żyjemy i z powodu takiego napadu na PL nie
    > poleciały minutemany na Mińsk - i Moskwę od razu.

    Sankcje na Rosję za Krym i Ukrainę Wschodnią nałożyło NATO czy UE?

    Reakcja wojskowa to NATO. Reakcja "polityczna" w Europie to UE.
    Chociaż jak UE chce się pozbyć tej straszliwej i przygniatającej
    odpowiedzialności *w całości* to mi bardzo nie przeszkadza.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2021-11-05 12:28:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 5 listopada 2021 o 12:18:25 UTC+1 A. Filip napisał(a):

> [...]
    > Chociaż jak UE chce się pozbyć tej straszliwej i przygniatającej
    > odpowiedzialności *w całości* to mi bardzo nie przeszkadza.

    Jak chcesz sankcji, to pisz, że chcesz sankcji.
    Kolega ogonek pisał o abramsach.
    Zresztą na Białoruś nałożono już tyle sankcji za porwanie samolotu z Pratasiewiczem
    (przypominam, że to był polski - a przynajmniej zarejestrowany w PL - samolot
    SP-RSM), że już za bardzo nie ma czego więcej nałożyć.
    Chyba że masz jakieś pomysły?

  • 9. Data: 2021-11-05 12:38:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Pratasiewiczem (przypominam, że to był polski - a przynajmniej
    > zarejestrowany w PL - samolot SP-RSM), że już za bardzo nie ma czego

    No przecież jak UE ma tą "potworną Białoruską agresję" głęboko w dupie
    to tylko czekać na Abramsy, nieprawdaż?
    Nie masz wiary że UE "coś tam" potrafiłoby wymyślić? HAŃBA!

    Jak już pisałem w tym wątku: bez dokładniejszego *podpisanego* opisu
    zdarzenie (nie "unikającego" "detali") reakcja niedorzecznika KE
    może o dziwo być "poprawna". Wszystkie wersje opisu zdarzenia
    na które się nadziałem (nie szukałem specjalnie) potrafiły sprawić
    wrażenie starannego unikania "detali" i operowania
    prawdziwymi ale mogącymi wprowadzić w błąd ogólnikami.

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2021-11-07 21:26:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedyś na to mówili "nie będziemy umierali za Gdańsk" (Czechy, Katyń, Kurdów, Krym,
    ...).

    -----