  • 11. Data: 2021-11-03 22:37:09
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2021 o 22:14, J.F pisze:

    > Uczczenie rocznicy odzyskania niepodleglosci :-)

    No ale dalej ona spontanicznie nie wypada:P

    > No wlasnie - ja tam widze inny problem - jest druga manifestacja,
    > i co teraz - policja ma kobietki chronic i dojscie ulicą blokowac?

    W teorii tak. Notabene w ten sposób świat poznał perspiranta kulsona:P

    > No ale skad wiadomo, na ktore zgromadzenie obywatel idzie?

    To jeszcze jeden problem wyjdzie. Kulsony dostaną majdfaka jak się okaże
    że w marszu 14 lasek wzięło udział 100 tys. osób:P

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-11-03 22:41:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2021 o 22:18, J.F pisze:

    > No to protest przeciwko wyrokowi sadu odmawiajacego rejestracji
    > cyklicznego wydarzenia :-)

    Zgrabnie. W sumie skoro opozycja korzystała to czemu inni nie mogą?
    Tylko dalej chyba zgromadzenie zarejestrowane ma pierwszeństwo przed
    spontanicznym.

    > Zdegradowac ustawowo :-)

    No ale już raz chcieli przyłączyć przedmieścia radomia do warszawy, więc
    raczej należy się awans na marszałka:P

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-11-04 07:59:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > i co teraz - policja ma kobietki chronic i dojscie ulicą blokowac?
    > No ale skad wiadomo, na ktore zgromadzenie obywatel idzie?

    Policja może je chronić przed "faszystami" otaczając zwartym kordonem
    na *małym* obszarze? [nie na całej szerokości ulicy/mostu]
    Jak będzie ich paręnaście/parędziesiąt osób to IMHO tak się to skończy.
    Parę tysięcy raczej+ wykluczyłoby takie rozwiązanie.
    IMHO taka frekwencja jest możliwa ale niespecjalnie prawdopodobna
    jak tylko "faszyści" mają wyjść na tych agresywnych, czyli jak
    "antify z Niemiec pociągami nie dowiozą".

    Jak organizatorzy Drugiego Spontanicznego Marszu Niepodległości mają
    pomyślunek to będą mieli zaplanowaną trasę rezerwową gdyby
    "zarejestrowana manifestacja perfidnie blokująca" miała więcej niż
    parędziesiąt osób. Transparenty "Precz z komunizmem" też mogą być
    pod ręką.

    Zaś *prawnie* ich była blokada też jest interesująca "precedensowo":
    Z 9 skazanych nieprawomocnie za przeszkadzanie w przebiegu niezakazanego
    zgromadzenia 7 się skutecznie odwołało, a 2 poratowała kasacja RPO
    Bodnara [A]. Teraz "bojowniczki" mogą+ oberwać precedensem który same
    ustanowiły. Zabawna historia, nieprawdaż? :-)

    [A] https://www.tvp.info/56732920/marsz-niepodleglosci-1
    4-kobiet-z-mostu-przejelo-centrum-warszawy-11-listop
    ada
    [ TVP "mija się z prawdą": Nie KK-52 a KW-52 ]

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2021-11-04 09:39:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-03-listopada-2021 o 21:17, Shrek pisze:
    > Gdromadzenie spontaniczne z tego co pamiętam musi się legitymować celem
    > spontanicznym, którego ie dało się przewidzieć. 11 listopada to raczej
    > nie podpada, bo zawsze jest 11 listopada:P Choć pis był zaszkoczony że
    > akurat stulecie jest i niezdążyli nic przygotować, więc jakiś proceder
    > jest:P

    Zajebiste.

    Cyklicznym nie może być bo pandemia

    A spontanicznym też nie bo data się powtarza.

    Nie przejdą. Nie ma bata we wsi.

    "Czarownice z mostu" NIE PRZEPUSZCZĄ ;-)

  • 15. Data: 2021-11-04 09:44:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-03-listopada-2021 o 22:41, Shrek pisze:
    > Zgrabnie. W sumie skoro opozycja korzystała to czemu inni nie mogą?
    > Tylko dalej chyba zgromadzenie zarejestrowane ma pierwszeństwo przed
    > spontanicznym.

    Powinieneś się cieszyć.

    Będzie tvn mógł jęczeć że "zgwałcono" 150 nowych męczennic znaczy
    "Czarownic z mostu" ;-)

  • 16. Data: 2021-11-04 10:01:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 09:39, _Master_ pisze:

    > Zajebiste.
    >
    > Cyklicznym nie może być bo pandemia
    >
    > A spontanicznym też nie bo data się powtarza.

    No widzisz jak sprytnie:P

    Z tym że mijasz się z prawdą - cyklicznym nie może być, bo w zeszłym
    roku się nie odbył:P

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-11-04 10:07:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 10:01, Shrek pisze:

    > Z tym że mijasz się z prawdą - cyklicznym nie może być, bo w zeszłym
    > roku się nie odbył:P

    Bo była pandemia STRACHU

    Mamy jasność.

    Czaskoski wraz ze skorumpowanymi sędziami dążą do eskalacji i prowokują
    zadymę.

    Czarownice z mostu będą "cierpieć" ;-)

  • 18. Data: 2021-11-04 10:44:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 10:07, _Master_ pisze:

    > Bo była pandemia STRACHU
    >
    > Mamy jasność.
    >
    > Czaskoski wraz ze skorumpowanymi sędziami dążą do eskalacji i prowokują
    > zadymę.

    Czaskowski z sędziami zrobili tylko to, co wymyślił sobie ustawodawca.
    Do niego pretensje.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-11-04 10:51:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.11.2021 o 21:02, A. Filip pisze:
    > Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie aż nielegalny
    > (przestępstwo/wykroczenie uczestników) czy zaledwie niezarejestrowany?

    Przecież to proste jak budowa cepa.
    Jężeli będą nawoływać do nienawiści i przemocy, to będzie nielegalny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2021-11-04 11:06:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 10:44, Shrek pisze:
    > Czaskowski z sędziami zrobili tylko to, co wymyślił sobie ustawodawca.
    > Do niego pretensje.

    Jeśli sędzia nie potrafi myśleć i w swoim wyroku uwzględnić PANDEMII
    STRACHU to jest albo DEBILEM albo SPRZEDAJNĄ SZUJĄ.

    Wszyscy wiedzą o co chodzi.
    Nie rżnij głupa.

    Taki sędzia uznałby za niecykliczne igrzyska olimpijskie, złotą piłkę
    albo wigilię ;-)