eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Date: Wed, 20 Feb 2019 19:32:52 +0100 (CET)
    <a...@w...eu> <q4ei09$neu$1@node2.news.atman.pl>
    <psjd4l703i5.4aeh30wp8u7g$.dlg@40tude.net>
    <q4eje3$o64$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6ad2c4$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eq45$v1m$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6afcce$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eveb$49n$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6b0881$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4f3ve$8dq$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6b1cca$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4gb4k$c74$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6bbddf$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4gfna$gj5$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6bcbdc$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4gica$ja3$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6be3bf$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4j1s7$tuo$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2019-02-20, kosmos <a...@u...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A w to że polityk może kłamać i się wypierać, to możesz uwierzyć? :)
    > Bo jakoś mam taki dysonans poznawczy, że osoby twierdzące że adwokat może
    > kłamać jednocześnie nie potrafią przyjąc do wiadomości faktu że tak samo pan
    > Kaczyński może kłamać. :)

    A ciężar dowodu nie spoczywa na oskarżycielu (w sprawie karnej)?
    Strona zawiadamiająca prokuraturę ma dostarczyć podstawy do
    "wszczęcia śledztwa przeciw ...". Oskarżany może się ograniczyć
    do "linii obrony". Oczekiwania wobec stron nie są "nieco" różne?

    Jak mecenas Giertych grę ustawił tak macie.

    --
    A. Filip