eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-21 14:00:08
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Opinii _prawnych_ lub przynajmniej opinii z naciskiem na kwestie prawne
    > z perspektywy prawa. Opinie zasadniczo polityczne to na p.s.polityka
    > albo p.pregierz.
    >
    > Ja już widziałem jak polityka (w nadmiarze) zarżnęła news:pl.biznes.wgpw
    > Z grupy p.s.prawo polityka już wygnała zapytania o "porady" prawne,
    > od jakiegoś czasu ich jakoś tu nie zauważam.

    Żadna tam polityka.

    Wiele grup wymarło bo ludzie się przenieśli na inne media (fora, facebook).
    Z tych co czytam, to nawet takie flamerskie jak ps.comp.os.advocacy
    umarło podobnie jak pl.rec.gry.komputerowe, pl.soc.prawo.podatki (a tu
    nikt o polityce nie rozmawiał) itp.

    Trzyma się w miarę pl.biznes.banki, ale tylko dlatego że jest stała
    grupa bywalców która między sobą dyskutuje.

    Jak miałbym stawiać, to główną konkurencję tej grupie robi forumprawne.org :)

    > IMHO p.s.prawo ma realne szanse zdechnąć do wyborów w 2024.

    Zdechnie jak bywalcy sobie pójdą. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com