eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-20 22:16:47
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2019-02-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A to grupa służy do prowadzenia sprawy karnej, czy wymienianiu opinii?

    Opinii _prawnych_ lub przynajmniej opinii z naciskiem na kwestie prawne
    z perspektywy prawa. Opinie zasadniczo polityczne to na p.s.polityka
    albo p.pregierz.

    Ja już widziałem jak polityka (w nadmiarze) zarżnęła news:pl.biznes.wgpw
    Z grupy p.s.prawo polityka już wygnała zapytania o "porady" prawne,
    od jakiegoś czasu ich jakoś tu nie zauważam.

    IMHO p.s.prawo ma realne szanse zdechnąć do wyborów w 2024.

    --
    A. Filip