  • 1. Data: 2003-05-12 17:34:20
    Temat: Co zrobic?
    Od: "lolek" <l...@w...pl>

    witam!

    klient z miasta x kupuje 12 cd na ktorych sa filmy i gry (wersja zeglarska)
    od klienta z miasta y
    po kilku miesiacach do klienta z miasta x przychodzi MO
    i wypytuje sie czy odbieral jakies przesylki zawierajace cd
    co klient z miasta x ma zrobic
    a)nie otwierac drzwi
    b)nie przyznawac sie do odbierania przesylki
    c)przyznac sie do odebrania przesylki(jakie beda konsekwencje?czyzby
    kolegiata?)

    ktora opcje wybrac?

    pozdr

    lolek

    p.s to wszystko wydarzy sie w najblizszym czasie
    prosze o powazne odpowiedzi

  • 2. Data: 2003-05-12 22:17:29
    Temat: Re: Co zrobic?
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    wiesz mój drogi, odbiór przesyłki zazwyczaj kwitujesz swoim podpisem, ale
    zawsze możesz "nie przyjąć" nieznanej przesyłki. Zawsze możesz stać na
    swoim, iż nie wiedziałeś że są to "piraci".

    pl...

  • 3. Data: 2003-05-12 22:25:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "lolek" <l...@w...pl> wrote in
    pl

    > c) przyznac sie do odebrania przesylki(jakie beda
    > konsekwencje?czyzby kolegiata?)

    ...i wybic sobie z glowy postepowanie zgodnie z tradycja Polaka-
    Zlodzieja :-/

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com