  • 1. Data: 2003-05-12 18:02:55
    Temat: złodziej prac magisterskich?
    Od: "puben" <p...@i...pl>

    znalazlem strone w internecie na ktorej ktos oferuje do sprzedazy prace
    magisterskie i referaty

    jakims tajemniczym zbiegiem okolicznosci w jego ofercie jest miedzy innymi
    moja praca magisterska a przynajmniej tak wynika z jego
    danych ktre przeslal w charakterstyce pracy.
    ja swoja pokazywalem i przesylalem do wgladu trzenm znajmomym osoba i byc
    moze w jakis sposob on ja dostal.

    czy moge w jakis sposob egzekwowac swoich praw bo przeciez on zarabia na
    mojej pracy.
    co mu grozi i czy mmoge go postraszyc zeby ja usunal ??

    pozdrawiam
    darek

  • 2. Data: 2003-05-12 19:54:32
    Temat: Re: złodziej prac magisterskich?
    Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl>

    Cześć,

    > znalazlem strone w internecie na ktorej ktos oferuje do sprzedazy prace
    > magisterskie i referaty

    Mozesz podac adres tej strony? Wybacz, ale nie wiem jak Ci pomoc w tej
    sprawie...

    pozdrawiam!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

  • 3. Data: 2003-05-13 08:37:42
    Od: "Jerzy Wyczesany" <m...@f...pl>

    W artykule news:b9onik$a52$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki puben z adresu <p...@i...pl> napisał:

    > znalazlem strone w internecie na ktorej ktos oferuje do sprzedazy
    > prace magisterskie i referaty [...]

    praca jest wlasnoscia uczelnie, a nie Twoja czy Jego i sprzedawanie jej
    zarowno przez Ciebie jak i przez Niego jest nielegalne, mozesz to zglosic na
    Policji a gostka poinformowac o tym; natomiast sprawa nie bedzie rozwiazana,
    gdyz Ci ludzie sprzedajacy prace magisterskie to przewaznie jacys
    studenciaki i koles po prostu zmieni temat pracy i przearanzuje plan, wiec
    mozesz kolesia postraszyc, ze informujesz rowniez US (na pewno nie placa
    podatkow) i zawiadomisz Policje o przestepstwie (prawa autorskie), powiadom
    rowniez swoja macierzysta uczelnie -niech napisza do niego maila w koncu ich
    okrada

    JW

  • 4. Data: 2003-05-13 18:04:25
    Od: "SolAngelica" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wyczesany" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > praca jest wlasnoscia uczelnie, a nie Twoja czy Jego i sprzedawanie jej
    > zarowno przez Ciebie jak i przez Niego jest nielegalne,
    Jaka jest podstawa prawna stwierdzająca, że właścicielem pracy magisterskiej
    jest uczelnia? Sprawa jest poważna, warto przyjrzeć się bliżej.

    Pozdrawiam

    SolAngelica