  • 1. Data: 2003-05-12 15:27:31
    Temat: Zielona karta a sluzba wojskowa
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Witam

    Mam 24 lata i nie mam odbytej służby wojskowej (odroczenie mam do 31,05,03).
    W polowie lipca mam sie zgłosić do Ambasady USA w celu otrzymania zielonej
    karty (w wyniku łączenia rodzin) i zamierzam wyjechać na stałe. Słyszałem że
    jest przepis który dotyczy osób zamierzających na stałe opuścić kraj. Proszę
    o informacje na ten temat gdyż zależy mi na załatwieniu tej sprawy zgodnie z
    prawem. Mam jeszcze pytanie odnośnie takiej sytuacji: jestem w końcowej
    fazie załatwiania wizy i co mam zrobić jeżeli np. w czerwcu przyślą mi bilet
    do woja czy iść do nich i pokazać jakies papiery które stwierdzają że jestm
    w trakcie załatwiania wizy?

    dziękuję i proszę o odpowiedz