  • 31. Data: 2005-01-28 19:49:56
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ewa rzecze:
    > opis działania z ulotki tego leku :
    > "Działanie:
    > Dokładny mechanizm działania preparatu nie jest znany. Uważa się, że
    > lewonorgestrel stosowany zgodnie z zaleceniami działa głównie poprzez
    > zahamowanie owulacji i zapłodnienia, o ile stosunek płciowy miał miejsce w
    > okresie przedowulacyjnym, kiedy prawdopodobieństwo zapłodnienia jest
    > największe. Lek nie jest skuteczny, jeżeli proces implantacji już się
    > rozpoczął."

    Ale powiedz mi Ewo co Ty chcesz udowodnić?
    Przecież takimi cytatami tylko potwierdzasz, że ta firma ordynarnie
    oszukuje ludzi. Czy mam Ci wygrzebać stronę sprzed dwóch lat gdzie
    jeszcze przyznawali się do tego jak to działa?
    Dlaczego zmienili informacje w taki sposób by oszukać ludzi, żeby
    wykorzystać ich ignorancję co do terminologii?
    I nie chodzi o to, że ludzie mający w dupie, że zabijają człowieka się
    tym nie przejmą, chodzi o to, że osoby szanujące ludzkie życie zostają
    w podły sposób wprowadzone w błąd!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 32. Data: 2005-01-28 19:58:59
    Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl>

    "Arek" wrote:
    Czy mam Ci wygrzebać stronę sprzed dwóch lat gdzie
    > jeszcze przyznawali się do tego jak to działa?
    > Dlaczego zmienili informacje w taki sposób by oszukać ludzi, żeby
    > wykorzystać ich ignorancję co do terminologii?

    To ja bym bardzo poprosiła o link do tej strony.
    I jeszcze jakbyś mógł drogi Arku wytłumaczyć mi co za "ONI" przyznawali się,
    a potem zmienili informacje...

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 33. Data: 2005-01-28 20:04:03
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.soc.prawo Arek <a...@e...net> wrote:
    > To nie jest kwestia umowy. Człowiek zaczyna się w momencie pojawienia
    > się jego pierwszej komórki na świecie a jednocześnie już organizmu -
    > zygoty. I to jest biologiczny fakt, a nie "kwestia umowna".

    To jest kwestia umowna. Dlaczego dodałeś 'a jednocześnie'? Dlaczego
    nie obchodzą Cię te komórki parę chwil wcześniej, przed połączeniem?
    Na którym etapie procesu łączenia 'staje się' człowiek?

    P.

  • 34. Data: 2005-01-28 20:04:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ewa rzecze:
    > Nie zgadzam się z Panem.
    > Jeszcze raz polecam te stronę http://www.antykoncepcja.com.pl/Postinor.htm
    > bo to o tym leku mówimy...

    Po pierwsze to nie lek. Lek to preparat leczący, postinor jest bombą
    hormonalną mającą za zadanie niedopuścić do zagnieżdżenia się *zarodka*
    w macicy.

    Pisanie, że to jest środek niedopuszczający do ciąży - opierając się na
    wymyśle, że ciąża jest dopiero od zagnieżdżenia się zarodka - jest
    ordynarnym oszukiwaniem ludzi.
    Czy zgodzisz się z tym, czy nie ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 35. Data: 2005-01-28 20:06:29
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message

    > To jest kwestia umowna. Dlaczego dodałeś 'a jednocześnie'? Dlaczego
    > nie obchodzą Cię te komórki parę chwil wcześniej, przed połączeniem?
    > Na którym etapie procesu łączenia 'staje się' człowiek?

    No właśnie, idąc tym tropem może nieługo bedziemy chronić plemniki?

  • 36. Data: 2005-01-28 20:11:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ewa rzecze:
    > To ja bym bardzo poprosiła o link do tej strony.

    polecam www.archive.org i sprawdzić pierwsze strony o postinorze.
    Ewentualnie archiwum newsów po haśle "postinor" posty sprzed 2003 roku np.
    http://www.google.pl/groups?selm=b0u18a%241l8%241%40
    news.tpi.pl&oe=ISO-8859-2&output=gplain

    Podawana przez Ciebie strona wyglądała kiedyś tak:
    http://web.archive.org/web/20020222144916/http://www
    .antykoncepcja.com.pl/Postinor.htm

    Polecam też opis z postu TOSI:

    Poza tym dochodzi do spowolnienia transportu zapłodnionej komórki
    jajowej [cóż za eufemizm!] przez jajowód do macicy co trwa zwykle od 6
    do 7 dni. Gdy dotrze ona tu zbyt późno to nie dojdzie do
    inplantacji - czyli wszczepienia się komórki jajowej do śluzówki
    [powinno być wszczepienia sie zarodka ]

    > I jeszcze jakbyś mógł drogi Arku wytłumaczyć mi co za "ONI" przyznawali się,
    > a potem zmienili informacje...

    Proszę Cię Ewo - bez takich prób wciskania mi oszołomstwa jak
    to z "ONI".

    Oni to Ci, którzy tą truciznę sprzedają, oni to Ci, którzy robili ulotkę
    o tej truciźnie i strony informacyjne.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 37. Data: 2005-01-28 20:17:25
    Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl>

    "Arek" wrote:
> [...]
    >
    > Pisanie, że to jest środek niedopuszczający do ciąży - opierając się na
    > wymyśle, że ciąża jest dopiero od zagnieżdżenia się zarodka - jest

    Widzę,że jednak strona nie została dokładnie przeczytana,albo Pan jest po
    prostu najmądrzejszym człowiekiem na Świecie.
    A dyskusja na temat kiedy zaczyna się życie czy od momentu połączenia
    komórki jajowej z plemnikiem, czy od zagnieżdżenia się zarodka, czy może od
    jakiegoś zupełnie innego momentu to chyba nie jest temat na tę grupę...

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 38. Data: 2005-01-28 20:22:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> napisał w wiadomości

    > Widzę,że jednak strona nie została dokładnie przeczytana,albo Pan jest po
    > prostu najmądrzejszym człowiekiem na Świecie.

    On jest "najmądrzejszy" tylko czasem nie bierze lekarstw zapisanych przez
    lekarza wiadomej specjalności. Sprawdź w archiwum z kim rozmawiasz bo 90%
    grupowiczów przeklina Cię w tej chwili za wywlekanie tego czegoś z KF-a.

    Pzdr
    Leszek

  • 39. Data: 2005-01-28 20:23:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Paszczak rzecze:
    > To jest kwestia umowna.

    Nie. To jest kwestia faktu. Tak po prostu jest.
    Oczywiście ktoś może sobie wierzyć w tchnienie duszy, ufoludki czy inne
    krasnale przychodzące w jakimś tam momencie istnienia już człowieka,
    ale mnie to nie zajmuje. Mówię o tym co stwierdziła dziedzia WIEDZY
    zwana biologią - w momencie pojawienia się pierwszej komórki nowego
    organizmu na tym padole zaczyna się bieg jego życia. Dotyczy to w tym
    samym stopniu krowy, kijanki, sranki, maupy, sraupy jak i człowieka.

    > Dlaczego dodałeś 'a jednocześnie'?

    Dlatego, że zygota to jednokomórkowy organizm.
    Właściwie najbardziej spójny organizm w całym naszym rozwoju :)

    > Dlaczego nie obchodzą Cię te komórki parę chwil wcześniej,
    > przed połączeniem?

    Dlatego, że są to TYLKO komórki, które podczas zapłodnienia rozpadają
    się, a dopiero z ich elementów powstaje nowy człowiek.
    Dlatego też np. w Niemczech od pewnego czasu nie zamraża się zarodków,
    lecz komórki jajowe wkrótce po wniknięciu do nich plemników, zanim
    jeszcze powstanie zygota.

    > Na którym etapie procesu łączenia 'staje się' człowiek?

    Dokładnie w momencie kiedy dwa haploidalne jądra komórek zleją się w
    jedno diploidalne jądro nowej komórki i organizmu - zygoty.

    Jeżeli naprawdę spałeś na lekcjach biologii Paszczak to mogę Ci za darmo
    zrobić wykład jak to jest z powstawaniem człowieka.
    Tylko czy na pewno masz otwarty umysł by to przyjąć do wiadomości, czy
    też wiesz swoje ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 40. Data: 2005-01-28 20:24:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rav rzecze:
    > No właśnie, idąc tym tropem może nieługo bedziemy chronić plemniki?

    Plemniki są li tylko komórkami Twojego organizmu. Niczym więcej.

    Prosiłbym o zachowanie pewnego poziomu w dyskusji bo takie stwierdzenia
    na serio to kompromitacja, a jeśli w tonie kpiarskim to zupełnie są
    zbyteczne.

    pozdrawiam
    Arek

    --