  • 21. Data: 2005-01-28 19:23:15
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Sławek SWP napisał(a):
> [...]
    > Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest
    > wyłożona jak kawa na ławę.
    >
    > Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
    > oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
    > całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście
    > darmowa reklama dzięki sprawozdaniom na żywo i artykułom za i przeciw.
    > Bo do więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
    > I druga sprawa, czy jak kupię sobie zapas to później będę do "odstrzału"

    a ja ze swoja dziewczyna dwa razy w tygodniu polykamy sobie po takiej
    tabletce (smakuje nam jak chipsy - pycha) a ze przy okazji sie kochamy i
    nie zachodzimy w ciaze...
    nieswiadomi ze ona (albo ja) w ciaze zajsc moglismy...
    przerywanie ciazy jest karalne...
    ciaza a co to ???
    nie jestem przecie lekarzem...
    ale kto wie moze przez te tabletki (smakuja nam jak cholera) nagroda co
    to na urodzenie przez faceta dziecka czeka na mnie nadaremno...
    Mars

    ps;): a czy tam na tej ulotce przy leku nie jest czasem napisane ze jak
    kobieta wie z cala pewnoscia (trudno to stwierdzic 72 godziny) ze jest w
    ciazy to w zadnym wypadku nie powinna jesc tego ... (smakuje jak chipsy) ;)

  • 22. Data: 2005-01-28 19:31:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ewa rzecze:
    > Przepraszam ale czegoś nie zrozumiałam,dlaczego myślisz,że reklamodawca
    > złamał prawo?

    Dlatego, że oszukuje ludzi iż nie jest środkiem wczesnoporonnym.

    "Mechanizm działania hormonalnej antykoncepcji po stosunku polega na
    zapobieganiu ciąży. Dlatego absolutnie nie można zaliczyć antykoncepcji
    po stosunku do środków wczesnoporonnych"

    To ordynarne oszustwo i chyba faktycznie czas się dobrać do dupy tej firmie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 23. Data: 2005-01-28 19:32:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    L&N lab rzecze:
    > W którym miejscu on/a łamie prawo?

    Choćby w tym, w którym oszukuje ludzi.

    > Ta strona omawia w sposób racjonalny możliwości antykoncepcji po stosunku.

    To nie jest antykoncepcja.
    Antykoncepcja to zapobieganie zapłodnieniu, a nie zabijanie zarodka.

    > Ludzie wciąż nie wiedzą o tym zbyt dużo... a powinni.

    Jak widać po Twoim poście rzeczywiście ciągle wiedzą za mało.
    I też się zgadzam, że powinni wiedzieć.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.losowania.net

  • 24. Data: 2005-01-28 19:33:37
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    "Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
    > I druga sprawa, czy jak kupię sobie zapas to później będę do "odstrzału"

    Drogi Panie,
    Antykoncepcja "po" jest to doustny środek antykoncepcyjny z istotnie
    zwiększoną dawką hormonów, który bierze się w ciągu 72 godzin po stosunku.
    Nie jest w Polsce zakazany, nie działa jak środek wczesnoporonny tylko jak
    środek antykoncepcyjny i nie ma on nic wspólnego ze słynną tabletką
    wczesnoporonną RU-cośtam o której byuło ostatnio głośno.

    Pozdrawiam
    Rav

  • 25. Data: 2005-01-28 19:33:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Jakie złamanie prawa? Antykoncepcja jest w Polsce jaknajbardziej legalna
    > - to aborcja jest karalna.

    Gwoli ścisłości to aborcja - zabieg wynikający ze wskazań medycznych -
    też jest legalna.
    Nielegalne są skrobanki.

    > Jeśli nie rozróżniasz jednego od drugiego, to jesteś zbyt
    > nieuświadomiony, żeby na 'te' tematy w ogóle dyskutować.

    Zdaje się, że sobie teraz też przypaliłeś wąsy ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 26. Data: 2005-01-28 19:35:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ewa rzecze:
    > tabletka "po"np. Postinor nie usuwa płodu!To nie jest tabletka poronna!

    Taaa... płodu może i nie, "tylko" zarodek.
    Ot po prostu zabija się człowieka, ale przecież można poudawać, że nic
    się nie dzieje...

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 27. Data: 2005-01-28 19:35:27
    Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl>

    "Marsjasz" wrote:
> [...]
    > ale kto wie moze przez te tabletki (smakuja nam jak cholera) nagroda co
    > to na urodzenie przez faceta dziecka czeka na mnie nadaremno...

    Bardzo głęboka wypowiedź

    > ps;): a czy tam na tej ulotce przy leku nie jest czasem napisane ze jak
    > kobieta wie z cala pewnoscia (trudno to stwierdzic 72 godziny) ze jest w
    > ciazy to w zadnym wypadku nie powinna jesc tego ... (smakuje jak chipsy)
    ;)

    a na ulotce jest napisane tak :"Preparatu nie należy stosować w ciąży.
    Preparat nie powoduje przerwania istniejącej ciąży. Z badań
    epidemiologicznych wynika, że gdyby preparat okazał się nieskuteczny, i mimo
    wszystko doszło do ciąży, to nie wpływa on niekorzystnie na płód ze względu
    na wczesne zastosowanie leku."

  • 28. Data: 2005-01-28 19:38:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Paszczak rzecze:
    > LPRowiec by dyskutował. Postinor zapobiega zagnieżdżeniu się zarodka -
    > wg LPRowca to powoduje 'zabicie człowieka', bo do połączenia komórek już
    > doszło.

    Dlaczego próbujesz pisać "wg LPRowica" skoro tak właśnie a nie inaczej
    stanowi dziedzina wiedzy jaką jest biologia ?

    > Jak zwykle wszystko rozbija się o umowną kwestię, do kiedy nie jest, a
    > od kiedy jest człowiek.

    To nie jest kwestia umowy. Człowiek zaczyna się w momencie pojawienia
    się jego pierwszej komórki na świecie a jednocześnie już organizmu -
    zygoty. I to jest biologiczny fakt, a nie "kwestia umowna".

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 29. Data: 2005-01-28 19:39:03
    Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote :
> [...]
    > po stosunku do środków wczesnoporonnych"
    >
    > To ordynarne oszustwo i chyba faktycznie czas się dobrać do dupy tej

    Nie zgadzam się z Panem.
    Jeszcze raz polecam te stronę http://www.antykoncepcja.com.pl/Postinor.htm

    bo to o tym leku mówimy...

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 30. Data: 2005-01-28 19:45:01
    Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl>

    "Arek" wrote:
    > Taaa... płodu może i nie, "tylko" zarodek.
    > Ot po prostu zabija się człowieka, ale przecież można poudawać, że nic
> [...]

    opis działania z ulotki tego leku :
    "Działanie:
    Dokładny mechanizm działania preparatu nie jest znany. Uważa się, że
    lewonorgestrel stosowany zgodnie z zaleceniami działa głównie poprzez
    zahamowanie owulacji i zapłodnienia, o ile stosunek płciowy miał miejsce w
    okresie przedowulacyjnym, kiedy prawdopodobieństwo zapłodnienia jest
    największe. Lek nie jest skuteczny, jeżeli proces implantacji już się
    rozpoczął."

    Pozdrawiam
    Ewa