    From: "Rav" <t...@S...pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Date: Fri, 28 Jan 2005 20:33:37 +0100
    Sender: t...@o...pl@nat-mo3.aster.pl

    "Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
    news:ctdn75$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przed chwilą obejrzałem reklamę o treści http://www.wpadka.pl/
    > Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest
    wyłożona
    > jak kawa na ławę.
    >
    > Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
    > oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
    > całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście
    > darmowa reklama dzięki sprawozdaniom na żywo i artykułom za i przeciw.
    Bo do
    > więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
    > I druga sprawa, czy jak kupię sobie zapas to później będę do "odstrzału"
    bo
    > posiadam ?

    Drogi Panie,
    Antykoncepcja "po" jest to doustny środek antykoncepcyjny z istotnie
    zwiększoną dawką hormonów, który bierze się w ciągu 72 godzin po stosunku.
    Nie jest w Polsce zakazany, nie działa jak środek wczesnoporonny tylko jak
    środek antykoncepcyjny i nie ma on nic wspólnego ze słynną tabletką
    wczesnoporonną RU-cośtam o której byuło ostatnio głośno.

    Pozdrawiam
    Rav