  • 101. Data: 2005-01-29 12:29:38
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Emi rzecze:
    > faza rozwoju zarodkowego zaczyna się około 4 tygodnia ciąży...

    zarodek
    rz. mnż IIa, D. ~dka 1. 'u ludzi i zwierząt: nowy organizm rozwijający
    się po zapłodnieniu w organizmie matki lub w jaju; embrion

    Której części definicji nie potrafisz - czy też nie chcesz - zrozumieć ?

    zaciekawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 102. Data: 2005-01-29 13:06:45
    Od: "Emi" <e...@v...pl>

    gazebo wrote:

    > jeszcze napisz co to jest poronienie i mamy z gorki ;)

    z tego co pamiętam, jest to oddzielenie się elementów jaja płodowego od
    macicy, bez możliwościu rozwoju poza nią...
    czyli przedwczesne zakonczenie ciąży trwającej krócej niż 20 tyg (mozna
    się spotkać także z 22 lub 24 tyg)

    PS: tak swoja drogą, trzeba również pamiętać, że ok 20% poronień zdarza
    się kobietom, które nawet nie wiedzą, że są w ciąży, prawdopodobnie
    jest ich jeszcze więcej, bo często kobiety myślą, że mają do czynienia
    ze zwykłym krwawieniem miesięcznym.... a tymczasem może być to
    krwawienie występujące po poronieniu..

    --
    e_m_i_

    "Ci,co poznali mrok, światło kochają;
    Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

  • 103. Data: 2005-01-29 13:14:17
    Od: "Emi" <e...@v...pl>

    Arek wrote:

    > zarodek
    > rz. mnż IIa, D. ~dka 1. 'u ludzi i zwierząt: nowy organizm
    rozwijający
    > się po zapłodnieniu w organizmie matki lub w jaju; embrion

    to co ja napisałam pochodzi z książki do fizjologii człowieka...
    tam po kolei wymieniane są etapy rozwoju prenatalnego człowieka...

    > Której części definicji nie potrafisz - czy też nie chcesz -
    > zrozumieć ?

    przeczytaj tę swoją marną, lakoniczną "definicję", bardzo ogólną przede
    wszystkim...
    równie dobrze można powiedzieć, że płód rozwija się po zapłodnieniu (co
    będzie zresztą zgodne z prawdą)

  • 104. Data: 2005-01-29 13:30:51
    Od: "PaulinaW" <e...@o...pl>

    > Każda inna choćby trochę inteligenta kobieta wie, że może oddać
    > dziecko do szpitala bez żadnych konsekwencji.

    Konsekwencje są - dla dziecka. Ale jak pisałam - obrona życia kończy się
    po jego narodzinach.

    > Wystarczy je zmodyfikować by nie miały takiego działania.

    Nie wątpię, że skoro tak dobrze wiesz, co należy zrobić, przyczynisz
    się do tego?

    Paulina

  • 105. Data: 2005-01-29 13:31:18
    Od: "PaulinaW" <e...@o...pl>

    > W dobrym tonie jest nie wywlekanie tego popaprańca z KF-a, a tam ma go
    > zdecydowana wiekszość bywalców tej grupy.

    Ach, a ja tu za krótko, nie znałam tego pana :)))

    Paulina

  • 106. Data: 2005-01-29 13:33:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Emi rzecze:
    > to co ja napisałam pochodzi z książki do fizjologii człowieka...
    > tam po kolei wymieniane są etapy rozwoju prenatalnego człowieka...

    To jeszcze czytaj to ze zrozumieniem. Zarodek jest ogólniejszym
    pojęciem, blastula to jedno ze stadium zarodka. To tak jakbyś
    twierdziła, że noworodek to nie dziecko bo dziecko to dopiero niemowlak,
    albo przedszkolak.

    > przeczytaj tę swoją marną, lakoniczną "definicję", bardzo ogólną przede
    > wszystkim...

    Tak. Jest ogólna bo pojęcie zarodek jest pojęciem ogólnym obejmującym
    kawał czasu rozwoju organizmu.

    > równie dobrze można powiedzieć, że płód rozwija się po zapłodnieniu (co
    > będzie zresztą zgodne z prawdą)

    No nie wiem. Na pewno pojęcie zarodek nadal obejmuje okres płodowy, ale
    pojęcie płód to już raczej powszechnie jest inaczej rozumiane.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 107. Data: 2005-01-29 13:36:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    PaulinaW rzecze:
    > Konsekwencje są - dla dziecka.

    Ale po co mącisz teraz wodę? Mówiliśmy o noworodkowym dzieciobójstwie.
    Wbrew temu co pisałaś w czasach gdy skrobanki były na życzenie było
    dwukrotnie większe niż obecnie.

    > Ale jak pisałam - obrona życia kończy się po jego narodzinach.

    Może i tak pisałaś, ale też głupio.
    No chyba, że oddanie dziecka do adopcji to zagrożenie jego życia ?

    > Nie wątpię, że skoro tak dobrze wiesz, co należy zrobić, przyczynisz
    > się do tego?

    Obawiam się, że nie mam takiej mocy. Niestety tą branżą rządzą ludzie,
    dla których ludzie życie jest nic nie warte.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 108. Data: 2005-01-29 13:56:38
    Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Tak

    Tak?
    jakie masz wysksztalcenie?

    > Jedna z metod i powszechnie kiedyś używana nazwa dotycząca zabiegu
    > wynikającego z chciejstwa zamordowania dziecka przez kobietę,
    > przeciwieństwo do aborcji wykonywanej ze wskazań medycznych dla
    > ratowania zdrowia lub życia kobiety.

    no wiec jedna z metod aborcji czy aborcja?
    trzymaj sie jednej wersji..
    aaaa i powiedz mi prosze jaka metoda najczesciej wykonywalo sie a jaka
    wykonuje teraz aborcje ze wskazan medycznych..

    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    -----------

  • 109. Data: 2005-01-29 14:04:14
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ctfvdb$22v$...@n...onet.pl,
    Arek <a...@e...net>:
    > T0SIA rzecze:
    >
    > Tak.

    > Tak.

    Nie, Arku, mylisz sie tu mocno.

    --
    Robert (leksykograf, językoznawca)

  • 110. Data: 2005-01-29 14:12:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    T0SIA rzecze:
    > Tak?

    Tak. Jeżeli uważasz inaczej to proszę bardzo - czekam na Twoją wersję.

    > no wiec jedna z metod aborcji czy aborcja?
    > trzymaj sie jednej wersji..

    Dlaczego zgrywasz idiotkę? Słowo skrobanka ma dwa znaczenia.
    Jedno oznacza metodę w jaki wykonuje się aborcję a drugie oznacza
    sam zabieg bez względu na to jaką metodą został przeprowadzony.

    > aaaa i powiedz mi prosze jaka metoda najczesciej wykonywalo sie a jaka
    > wykonuje teraz aborcje ze wskazan medycznych..

    A co mnie to obchodzi?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info