  • Data: 2009-11-10 13:36:54
    Temat: Re: Co to jest jednostka organizacyjna gminy, powiatu itp.?
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    B pisze:

    > 5. (95) Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w
    > stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek
    > organizacyjnych.

    Szczerze mówiąc nie wiem, jak pogodzić treść tego przepis z tezą:

    "Reasumując: w wyniku powołania między organem powołującym a dyrektorem
    instytucji kultury nie powstaje stan podległości służbowej w rozumieniu
    prawa pracy. Aby taka więź zaistniała, musiałaby wynikać z konkretnego
    przepisu. A takiego na próżno szukać w ustawie."

    Może w orzecznictwie jednostki mające osobowość prawną nie są traktowane
    jako jednostki organizacyjne? Choć to byłoby bez sensu.

    Jeśli ktoś kompetentny by się mógł wypowiedzieć, to chętnie przeczytam.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl