  • 21. Data: 2005-09-24 19:48:42
    Temat: Re: Co rozprawa, to inny prokurator- czy to dopuszczalne?
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dwie rocznie?
    >
    > Kpisz? Ja wiem o 3 w ciągu ostatniego miesiąca w skali malutkiej
    > prokuratury.

    Chyba za blisko się znają między sobą...
    U mnie nie było żadnego takiego wyłączenia w ciągu ostatnich póltora roku.
    Przy skali 7.000 spraw rocznie.

  • 22. Data: 2005-09-24 20:56:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chyba za blisko się znają między sobą...
    > U mnie nie było żadnego takiego wyłączenia w ciągu ostatnich półtora
    roku.
    > Przy skali 7.000 spraw rocznie.

    U nas regułą jest wyłączanie miejscowej rejonówki w wypadku korupcji,
    miejscowego szpitala i lekarzy. Czemu? Nie wiem. Podobnie jest w
    sąsiedniej rejonówce.

  • 23. Data: 2005-09-24 22:07:30
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Jestem w stanie to zrozumieć w sytuacji, gdy sprawa dotycy biegłego sądowego
    albo lekarza mającego uprawnienia do wystawiania zwolnień lekarskich
    honorowanych przez sądy.

  • 24. Data: 2005-09-24 22:25:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jestem w stanie to zrozumieć w sytuacji, gdy sprawa dotyczy
    biegłego sądowego
    > albo lekarza mającego uprawnienia do wystawiania zwolnień lekarskich
    > honorowanych przez sądy.

    Ja nie zajmuję stanowiska na temat, czy to zasadne. Po prostu
    stwierdzam stan faktyczny u nas. Jak jest gdzie indziej, to trudno mi
    powiedzieć.