    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mozna zrobic? help
    Date: Sat, 17 Apr 2004 23:36:20 +0200

    On Sat, 17 Apr 2004, milka wrote:
    [...]
    >+ dzisiaj w dzien moj ojciec idac przez osiedle potknal sie o jakas wystajaca ze
    >+ studzienki blache

    Ja tak wKF: ta studzienka to była na chodniku, przejściu dla pieszych
    czy w miejscu raczej niedozwolonym do łażenia ?
    Nie sugeruję iż odpowiedź o czymkolwiek przesądza - w końcu u nas
    nawet jak przestępca połamie sobie kości wskutek złapania za słabego
    parapetu to właściciel tegoż może mieć problem :> - to i obywatel
    paradujący w miejscu "zwyczajowego łamania przepisów" :] jest pewnie
    pod jakąś ochroną. Ale...

    >+ zaniedbania na trasie, ktora codziennie pokonuje ponad 100 osob

    ...być może się czepiam, proszę o usprawiedliwienie :), ale postaw
    się po stronie tego kogo oskarżysz.

    pozdrowienia, Gotfryd