  • Data: 2004-04-19 21:09:19
    Temat: Re: Co mozna zrobic? help
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Apr 2004, wishya wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >+ > ...być może się czepiam, proszę o usprawiedliwienie :), ale postaw
    >+ > się po stronie tego kogo oskarżysz.
    >+
    >+ hehe, to dopiero odpowiedz

    Owszem. Widzę jak ktoś się ciebie czepia i ty NIE wyciągasz
    argumentu "wlazł w miejsce niedozwolone" ;)

    >+ imho, jesli ktos nie dopelnil swoich obowiazkow, to powinien za to
    >+ odpowiedziec

    Milka nie wyrażała chęci "wsadzenia kogoś" tylko uzyskania
    odszkodowania.

    >+ ze np. chlal browar w pracy albo sie spieszyl na mecz
    [...]
    >+ zamiast bez sensu grupe zasmiecac i umoralniac na sile

    Jesteś pewien że *ja* umoralniam gadkami o browarze ? ;)

    >+ odpowiedzialbys dziewczynie

    Jeśli możesz coś więcej - to odpowiedz.
    Ja jedynie odważyłem się zwrócić uwagę na *przeszkody* które
    może napotkać z argumentacją "ze studzienki wystawała blacha"
    (i widać nie miałem nic więcej do dodania).

    pozdrowienia, Gotfryd