  • 231. Data: 2009-05-12 12:37:04
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 12 maj 2009 09:00
    (autor Marek Dyjor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gub6rq$o1h$1@news.onet.pl>):

    > Olgierd wybacz ale to nie jest brak umiejętności tylko normalne chamstwo,
    > bezczelność i brak szacunku do reszty ludzi.

    A chamstwo należy zwalczać siłom, wolom i godnościom osobistom. A zwłaszcza
    siłom i paralizatorem.

    --
    Tristan

  • 232. Data: 2009-05-12 12:41:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    > A chamstwo należy zwalczać siłom, wolom i godnościom osobistom. A zwłaszcza
    > siłom i paralizatorem.

    Zapomniałeś o wykręcaniu wentylków ;P

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 233. Data: 2009-05-12 12:48:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 May 2009 14:41:01 +0200, januszek napisał(a):

    > Zapomniałeś o wykręcaniu wentylków ;P

    Proponuję także nunczako dla każdego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 234. Data: 2009-05-12 13:08:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 14:23
    (autor Emka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    > A gdyby nie przestawił?

    To by nie przestawił. Jak będzie się chamstwo zwalczać kulturą, to będzie
    rozwój. Jak będzie się walić z dyńki od razu, to będzie eskalacja
    nienawiści.

    Mi się też tak zdarzyło zwrócić uwagę i też przestawił. Więc nie jest tak
    źle.
    --
    Tristan

  • 235. Data: 2009-05-12 13:09:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 13:43
    (autor Emka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gu9317$gj9$1@news.onet.pl>):

    > I niewiele to zmieniło.

    A zniszczenie mienia oraz zaatakowanie prądem coś zmienia na pozytywne?

    --
    Tristan

  • 236. Data: 2009-05-12 13:13:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 12 maj 2009 09:02
    (autor Marek Dyjor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gub6u1$o7i$1@news.onet.pl>):

    > i to jest uszkodzenie pojazdu a spuszczenie powietrza nie jest
    > uszkodzeniem bo koło sobie można napompować.

    A wiesz ile kosztuje taka usługa przyjazdu i pompowania kół? A straty
    wynikające ze spóźnienia się na negocjacje z klientem?

    --
    Tristan

  • 237. Data: 2009-05-12 13:29:18
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Gan" <s...@o...pl> napisał:

    > Bronić się można zawsze ale w trakcie ataku a nie po.
    > Jeżeli było jedno kopnięcie i nic nie wskazywało na zamiar kontynuowania
    > ataku to nie ma się przed czym bronić. Nie myl obrony z zemstą.

    Nie mylę. Obrona jest zwykle po ciosie, bezpośrednio po ataku.
    Zemsta to byłaby gdyby poszedł do domu, wziął paralizator i znalazł faceta.
    ;-)

    > Co inego jeżeli go np zaczął gonić albo dalej szedł na niego z łapami.

    Tego nie wiemy. Zaatakował go kopnięciem - bylo prawo do obrony.
    Nie mógł więcej zaatakować, bo obrona była skuteczna.

    > Przyznaję, że to domysł ale i tak bardziej prawdopodobny niż Twój. Moje
    > doświadczenie życiowe ;) wskazuje, że to nie była obrona tylko zwykłe
    > odegranie się za kopa. Jak było - oceni sąd, pewnie byli świadkowie.

    Ja sie niczego nie domyślam, ocenę opieram na tym, co napisano.
    Jeżeli ktos kogoś atakuje, to atakowany ma prawo do obrony.
    Obrona w tym przypadku była skuteczna.
    No, chyba, że facet gonił z paralizatorem tamtego, a kopanie było
    jego wymysłem. ;-)

    > Kopnięcie, to drobnostka. Nawet jeśli odpowie za to kopnięcie to kara
    > będzie niska.
    > Za to użycie paralizatora jest już groźne.

    Kopnięcie może być groźniejsze, niz uzycie amatorskiego paralizatora.
    (nie myl ze skutkami teasera o wysokiej energii rażenia).

    > Nie chce mi się wierzyć, że facet chciał go bić przed supermarketem w
    > obecności świadków i rodziny, gdzie była łatwa możliwość identyfikacji
    > sprawcy.

    Przeciez go uderzył (kopnął). Nie chciał a kopnał? ;-)

    > No ale takiej wiedzy nie posiadamy - to będzie musiał ustalić sąd.

    Oczywiście.

    Krystian

  • 238. Data: 2009-05-12 13:44:37
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w wiadomości

    > kopiąc w okolice krocza jak najbardziej mógł zrobić krzywdę.

    to byla obrona konieczna koniec i kropka

  • 239. Data: 2009-05-12 15:57:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 May 2009 11:43:58 +0200, Johnson napisał(a):

    > Samochód stoi, zasłania całą drogę, ale pan Marek był cwańszy i pojechał
    > inną drogę i też dojechał do celu. Tez nie ma utrudniania ?
    > Przy twoim podejściu nigdy nie będzie utrudniania bo zawsze można jechać
    > gdzie indziej.

    Gdyby stały tam dwa samochody zamiast jednego, jak to powinno być, to też
    byś powiedział że utrudniają ruch i nie wolno im tam parkować? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 240. Data: 2009-05-12 17:21:45
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Hm, rozwin prosze troche bardziej powyzsze, bo nie wiem, w ktorym miejscu
    > piszesz o posiadaczu paralizatora, a w ktorym o buraku parkingowym.

    Nie masz o co prosić, tego troll już taki jest. Wypowiada się nieprecyzyjnie,
    potem rzuca głodne kawałki jakoby jego oponent nie umiał czytać ze zrozumieniem.
    No to przeanalizujmy co Trollson z siebie wydalił.

    > To znaczy niby jakich praw?
    > Bardzo dobrze go potraktował. I myślę że jak policja byłaby sensowna to
    > pogoniłaby go z tym paralizatorem.

    W cytowanym przez Trollsona zdaniu była mowa o "byczku", więc byczek jest
    przedmiotem opisu i podmiotem zdania.

    W pierwszym swoim zdaniu Trollson nie wskazuje na nowy podmiot zdania i tym
    samym nie zmienia osoby będącej przedmiotem opisu. Drugie zdanie niejawnie
    odnosi się do tego samej osoby (a więc "byczka"), bo nie wskazał innego.
    Wspomina, że podmiot ("byczek") "dobrze go potraktował". W opisanej sytuacji
    "byczek" potraktował (jakkolwiek) jedynie wątkotwórcę. Więc wątkotwórca jest
    owym "nim" ("go" w oryginale). Wciąż podmiotem zdania a przedmiotem opisu jest
    byczek, który to nie został zmieniony.

    Zdanie kulminacyjne: "I myślę że jak policja byłaby sensowna to pogoniłaby go z
    tym paralizatorem".

    Jako, że podmiotem jest wciąż byczek, to wychodzi, że "jak policja byłaby
    sensowna to pogoniłaby byczka z tym paralizatorem". Wychodzi więc, że policja
    powinna zabrać paralizator wątkotwórcy i pogonić "byczka".

    To chyba najlepszy przykład tępoty tego trolla i jednocześnie pychy tej sądowej
    mendy, która ma jeszcze czelność pieniaczyć. :))

    pzdr