  • 31. Data: 2004-11-19 20:33:05
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnkmkp$lf5

    no dobra, miałam już nic nie pisac w tym wątku ale skoro napisał pna o sobie
    to napiszę co myślę

    nadal twierdzę że nie mamy żadnych podstaw żeby wyciągać tak daleko idące
    wnioski
    NIE WIEMY dlaczego pani Ola ma to zobowiązanie
    równie dobrze możemy założyć że chciała poszalec, pozwiedzac świat i dlatego
    zadłużyła się w banku X
    Pani Ola pewnie już dawno przestała śledzić ten wątek bo wypowiedzi nie
    dotyczyły jej pytania

    ja się w pracy spotykam z różnymi przypadkami wpadania w doły finansowe lub
    prób wpadnięcia w nie i moge pana zapewnić że jest grono ludzi którzy
    kompletnie nie zastanawiają się nad tym w jakie kłopoty finansowe chcą się
    wpędzić, chcą brać duże kredyty żeby coś tam kupić czy zrobić a nie mają
    żadnego wyobrażenia o tym w jaki sposób potem go spłaca. Pół biedy jeśli
    starają się o taki kredyt i go nie dostaną, pokrzycza, pozłoszczą się i po
    problemie. Tylko że są tacy co jakimś cudem dostaną to co chcieli i wtedy
    dopiero jest problem.

    > Ja się domyślam, ponieważ jestem na progu podobnej sytuacji. Posiadam
    dobrą,

    Współczuję panu tych problemów finansowych.
    Nie będę się wypowiadać w sprawie pana decyzji dotyczacych zatrudnienia,
    dojazdów i brania kredytów. Moj komentarz na nic się panu nie przyda bo to
    JUZ się stało.
    Zgadzam się z panem że zaoszczędzenie czegoś z wynagrodzenia jest dla
    pracujących w naszym kraju bardzo często niemożliwe.
    Nie wiemw jakim banku pobierają panu tak wysokie oprocentowanie ale mogę
    poradzić żeby zwrócił się pan pisemnie o obniżenie oprocentowania. Bo to
    oprocentowanie które pan podaje już dawno zasłużyło na obniżenie. No chyba
    że podpisał pan wieloletnią umowę na stałe oprocentowanie ale nawet w takim
    przypadku można spróbować je obniżyc.
    Wiem, że ludzie wyjeżdzają z Polski bo tu nie mają perspektyw. Równie dobrze
    pan też mógł opuścić ten kraj. Może było by to lepsze rozwiązanie niż
    żalenie się na afery polityków i rządu.
    Nie wiem jak pan ale ja słysze nie tylko o aferach PZPR czy członków SLD.
    Politycy z innych ugrupowań też nie są wszyscy czyści. Tylko że to temat do
    innego wątku.

    Aga

  • 32. Data: 2004-11-19 21:07:23
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, że ludzie wyjeżdzają z Polski bo tu nie mają perspektyw. Równie
    dobrze
    > pan też mógł opuścić ten kraj. Może było by to lepsze rozwiązanie niż
    > żalenie się na afery polityków i rządu.

    Wyganianie z kraju wszystkich pracowników naukowych, lekarzy, nauczycieli,
    personelu medycznego i zasiedlenie tych terenów rosyjskimi specjalistami
    może istotnie zmienić sytuację, ale na niekorzyść tych, którzy pozostaną i
    staną się niewolnikami obcych. Spędziłem kilka lat za granicą, pracowałem w
    Japonii i Irlandii, z tego dwa lata mieszkałem sam bez rodziny, co nie było
    łatwe. Nie wiem czy Pani próbowała opuścić ten kraj, ale tam nie jest się
    Japończykiem, więc niestety nigdy nie będzie Pani tak samo traktowana jak
    obywatele Japonii. Ma to swoje dobre strony, ale w większości złe. W
    Irlandii jest podobnie. Musiałem wtedy wyjechać, ponieważ tutaj nie mogłem
    uczciwie zarobić na utrzymanie rodziny, głównie z powodu polityki polskiego
    rządu i relacji ceny/płace.

    Pani Agnieszko, zwolenniczko jak widać polityki SLD, proszę odpowiedzieć dla
    kogo będzie to lepsze rozwiązanie, jeżeli wysoko wykształceni ludzie zaczną
    masowo wyjeżdżać zamiast starać się zmienić ten kraj tak, aby wszystkim
    Polakom żyło się tu lepiej. Jeżeli członkowie SLD oszukują Polaków powinni
    odejść z rządu. Zgadzam się z panią, że jeżeli oszustw dopuszczą się
    członkowie innych ugrupowań też powinni oni odejść z rządu. Jak na razie
    Prezydent i większość rządu to członkowie SLD dzięki chyba między innymi
    takim ludziom jak Pani, którzy na nich głosowali mimo przykrych doświadczeń
    jakie mieli Polacy z nimi w przeszłości. Niektórzy ludzie naiwnie zapominają
    wierząc w cud.

    Owszem zgoda, tylko tamci nie rządzą.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 33. Data: 2004-11-19 21:32:22
    Temat: Zycie w polsce Re: Co mam zrobić
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    zmieniam tytuł postu z wiadomych względów

    > Wyganianie z kraju wszystkich pracowników naukowych, lekarzy, nauczycieli,
    > personelu medycznego i zasiedlenie tych terenów rosyjskimi specjalistami
    (...)

    A kto ich wygania z kraju? Wiem ze tu żyje się cieżko, sama czasem walcze z
    naszą krajową beznadzieją. Ale Ci ludzie sami podejmują decyzje o wyjeździe.
    Co najwyżej można powiedzieć że są zmuszeni brakiem perspektyw.
    Osobiście nie zauważyłam zasiedlania naszego kraju specjalistami rosyjskimi.
    Owszem, spotykam się z lekarzami z rosji. Ale oni z tych samych powodów
    wyjechali ze swojej ojczyzny jak nasi rodacy. Nikt ich nie przesiedla.

    Zgadzam się z tym, że emigracja naszych studentów, naukowców, lekarzy itd
    działa na niekorzyśc całego kraju. I rząd powinien stworzyć dla nich chociaz
    minimalne perspektywy na jakieś zycie. Może chociaż część z nich by została.
    Zgadzam się z tym że nie robi się nic żeby zatrzymać tych ludzi u nas, dla
    nas. Widze różnicę miedzy wyjazdami niekórych osób bo chcą mieszkać gdzie
    indziej. Wyjazd za chlebem i za godnym życiem jest kompromitacją kraju, jego
    rządu i polityków.
    Ja osobiście też zastanawiałam sie nad wyjazdem za granicem. Tu dla siebie
    nie widziałam miejsca. Powstrzymywało mnie to, że w obcym kraju zawsze będę
    obca, tak samo moje dziecko.
    Zostałam i jakoś idę do przodu.
    Rozumiem, że było panu ciężko samemu, z dala od rodziny i przyjaciół.
    Tylko że nie może pan identyfikować problemów innych ludzi z własnym życiem.
    To zbyt daleko idące uogólnienie.
    I proszę nie przypisywać mi żadnych opcji politycznych. Akurat tak się
    składa że nie popieram żadnej partii bo żadna z nich nie ma programu dla
    polski kóry by mi odpowiadał.
    Każdy polityk, bez względu na to z jakiej jest partii powinien odejść, spaść
    ze sceny politycznej jeśli przyłapano go na jakimkolwiek oszustwie,
    kombinowaniu czy aferze. To nie jest kwestia przynależności do partii.
    Dlaczego tak się nie dzieje nie rozumiem. A dotychczas ujawnione afery
    dotyczą każdej partii niestety, nie tylko SLD. To że prezydentem jest
    Kwaśniewski a większość rządu to SLD jest wynikiem głosowania Polaków. To
    oni podjęli decyzję o głosowaniu na tą a nie na inna partię. Coś ich pchęło
    w tym kierunku, smiem twierdzić że program wyborczy a nie przyzwyczajenie do
    PZPR. Pan to nazywa naiwnością i wiarą w cud. Ja bym jednak uważniej
    przyjżała się temu co proponowała zrobić poszczególna z partii po dojściu do
    władzy.
    Z resztą nie mi oceniać wyboru dokonanego przez wolnych ludzi.

    Dziwię się jednemu. Chce pan rozliczać z afer członków SLD a inni nie ważni
    bo oni nie rządzą., czy nie przemawia przez pana jakiż zal na PZPR?
    Moim zdaniem wszyscy powinni być rozliczania za to co robią. Wszyscy a nie
    tylko Ci z SLD.

    Aga

  • 34. Data: 2004-11-19 22:09:04
    Temat: Re: Zycie w polsce Re: Co mam zrobić
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dziwię się jednemu. Chce pan rozliczać z afer członków SLD a inni nie
    > ważni
    > bo oni nie rządzą., czy nie przemawia przez pana jakiż zal na PZPR?

    Bawi Cię pseudodyskusja z czubkiem??
    Jaki przyświeca Ci cel?
    Nie wywlekaj g.... z szamba.

    Pzdr
    Leszek

  • 35. Data: 2004-11-19 22:28:05
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Bawi Cię pseudodyskusja z czubkiem??
    > Jaki przyświeca Ci cel?
    > Nie wywlekaj g.... z szamba.
    > Pzdr
    > Leszek

    Widzi Pani, że nawet spokojnie nie da się na forum porozmawiać. Panie Leszku
    kolejny raz pan mnie obraża, podczas gdy pan i całe pańskie SLD
    potrzebujecie saperów, jak mówili w TVN, ponieważ robicie porządki dopiero
    gdy ładunek wybuchnie i trzeba pozbierać resztki.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 36. Data: 2004-11-19 22:48:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał w
    wiadomości news:cnl5gf$2ih$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > A coz to takiego owe "jezyki internetowe", o zawodowcze?

    No pięknie, pięknie...
    On przeczytał ze dwa Komputer Światy, a Ty? ;))))

    Jotte

  • 37. Data: 2004-11-19 23:33:54
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    > A kto ich wygania z kraju?

    Na przykład pani sugerując, że lepiej będzie gdy wyjadę z Polski, oraz
    członkowie SLD, którzy kombinują i oszukują. Wyjechać w moim wieku nie mówię
    że jest to niemożliwe, ale jest ciężko. Bez obywatelstwa amerykańskiego
    raczej trudno nawet tam, być obecnie równym.

    > Wiem ze tu żyje się cieżko, sama czasem walcze z
    > naszą krajową beznadzieją.

    A już myślałem, że to córka jakiegoś bogatego kombinatora, która ma
    wszystkiego pod dostatkiem i nie rozumie problemów większości Polaków. Ale
    czy pani sobie zdaje sprawę z tego, że ta beznadzieja to w większości wina
    kombinacji, oszustw i machlojek członków SLD, którzy zasiadają w rządzie?

    > Ale Ci ludzie sami podejmują decyzje o wyjeździe.

    O! Doprawdy? Jeśli nie mają innego wyjścia to jaką decyzję mogą podjąć? Czy
    gdyby na moście wykoleił się pociąg i leciał prosto na panią nie wolałaby
    pani skoczyć z mostu do rzeki niż czekać aż panią zmiażdży?

    > Co najwyżej można powiedzieć że są zmuszeni brakiem perspektyw.

    Aha. Z powodu tej samej od 60 lat polityki naszego rządu z małą przerwą na
    Lecha (Bolka) Wałęsę - to koniecznie trzeba dodać.

    > Osobiście nie zauważyłam zasiedlania naszego kraju specjalistami
    rosyjskimi.

    Proszę się lepiej rozejrzeć.

    > Owszem, spotykam się z lekarzami z rosji. Ale oni z tych samych powodów
    > wyjechali ze swojej ojczyzny jak nasi rodacy.

    No o tym mówię. Niby nikt, a jednak przybywa ich, a Polaków ubywa, bo taka
    jest polityka rządu. Jesteśmy już w NATO od 5 lat i w Unii od pół roku i
    wciąż to samo. Wciąż afery w rządzie i coraz więcej na minusie. Nie jestem
    przeciwnikiem imigracji. Proszę mnie źle nie zrozumieć, ale imigranci
    powinni być potrzebni w przypadku braku polskich specjalistów. Tak jest w
    USA i innych krajach Europy zachodniej.

    > Zgadzam się z tym, że emigracja naszych studentów, naukowców, lekarzy itd
    > działa na niekorzyśc całego kraju. I rząd powinien stworzyć dla nich
    chociaz
    > minimalne perspektywy na jakieś zycie.

    Ale nie tworzy, bo woli dbać o własne interesy, woli sprzedać Rosjanom,
    którzy nas gnębili swoim komunizmem przez lata, strategicznie ważne gałęzie
    przemysłu polskiego - paliwa i energetykę, aby uzależnić Polskę od Rosjan
    jak to miało miejsce od roku 1945.

    > Może chociaż część z nich by została.

    Część jak Pani widzi zostaje i próbuje przynajmniej podyskutować na forum
    publicznym, jeśli więcej nie może zrobić.

> [...]
    > nas. Widze różnicę miedzy wyjazdami niekórych osób bo chcą mieszkać gdzie
    > indziej. Wyjazd za chlebem i za godnym życiem jest kompromitacją kraju,

    Brawa dla pani.

    > Ja osobiście też zastanawiałam sie nad wyjazdem za granicem. Tu dla siebie
    > nie widziałam miejsca. Powstrzymywało mnie to, że w obcym kraju zawsze
    będę
    > obca, tak samo moje dziecko.

    Niestety musi się Pani z tym liczyć, że tak będzie. Wiem to z własnego
    doświadczenia. Dziecko niekoniecznie, o ile jest jeszcze małe, nauczy się
    ich języka i ich kultury od podstaw.

    > Rozumiem, że było panu ciężko samemu, z dala od rodziny i przyjaciół.
    > Tylko że nie może pan identyfikować problemów innych ludzi z własnym
    życiem.

    Ależ ja widzę jak ci ludzie wokół mnie żyją. Chodzę, rozmawiam, spotykam
    ludzi. Nie żyję w skrzynce. Oni żyją podobnie jak ja. Czy to woźny, czy pani
    sprzątająca, czy profesor, czy lekarz, czy nauczyciel, czy robotnik. Mamy
    podobne problemy z powodu oszustw i kombinacji w rządzie, z powodu
    nieudolnej polityki dumnych rycerzy bez kopii, którzy wyprzedają i łupią
    majątek narodowy.

    > I proszę nie przypisywać mi żadnych opcji politycznych. Akurat tak się
    > składa że nie popieram żadnej partii bo żadna z nich nie ma programu dla
    > polski kóry by mi odpowiadał.

    To podobnie jak ja.

> [...]
    > ze sceny politycznej jeśli przyłapano go na jakimkolwiek oszustwie,
    > kombinowaniu czy aferze. To nie jest kwestia przynależności do partii.

    Tak to mniej więcej napisałem.

    > Dlaczego tak się nie dzieje nie rozumiem. A dotychczas ujawnione afery
    > dotyczą każdej partii niestety, nie tylko SLD. To że prezydentem jest
    > Kwaśniewski a większość rządu to SLD jest wynikiem głosowania Polaków.

    Po tym głosowaniu miałem ochotę wyjechać na stałe, ale jakoś znalazłem pracę
    i myśle sobie może faktycznie ten rozwój gospodarczy w końcu nastąpi i
    wyrównamy do poziomu życia w Unii w krótkim czasie, ale kto spodziewał się
    takiego obrotu sprawy, ciągłych afer i prób sprzedawania Polski Rosjanom?

    > To oni podjęli decyzję o głosowaniu na tą a nie na inną partię.

    Ja nie jestem do końca pewny jak to naprawdę było. Mnie akurat nie było
    wtedy w kraju. Była nagonka na prawicę i ich błędy. Ludzie się odwrócili od
    Wałęsy.

    > Coś ich pchęło w tym kierunku, smiem twierdzić że program wyborczy a nie
    przyzwyczajenie do
    > PZPR.

    Nadzieja, że jak przyjdzie inny to od razu będzie lepiej. Podobnie jest w
    USA. Raz demokraci, raz republikanie i tak na zmianę, a ci którzy byli
    biedni nadal są.

    > Z resztą nie mi oceniać wyboru dokonanego przez wolnych ludzi.

    A jest pani pewna, że wyniki wyborów były faktycznie takie jakie powinny
    być? Przecież wiele innych ugrupowań też powstało na bazie PZPR. Nawet sam
    pan Andrzej Lepper kiedyś był cżłonkiem partii robotniczej.

    > Dziwię się jednemu. Chce pan rozliczać z afer członków SLD

    Nie chcę, nie mogę, nie mam czasu i nie mam do tego uprawnień. Jest do tego
    celu powołana specjalna komisja.

    > a inni nie ważni bo oni nie rządzą.,

    a ma pani coś na innych? To wrzućmy wodę na młyn. Może jakaś mąka i chleb z
    tego będą.

    > czy nie przemawia przez pana jakiż zal na PZPR?

    Owszem mam do nich żal za zniszczoną bezpowrotnie młodość stanem wojennym,
    który wprowadzili aby ratować swoje "4 litery" i stołki na których one
    siedziały.

    > Moim zdaniem wszyscy powinni być rozliczania za to co robią. Wszyscy a nie
    tylko Ci z SLD.

    Najpierw ludzie musieliby rozliczyć tych z PZPR za morderstwa, tortury,
    prześladowania i przywłaszczanie cudzego mienia. Jeżeli to nie nastąpiło z
    powodu ugody Lecha Wałęsy z PZPR, to trudno mówic o sprawiedliwości dalszych
    rozliczeń za takie "byle co".

    Podsumowując pani tokiem rozumowania:
    Albo się rozlicza wszystkich od początku, albo nie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 38. Data: 2004-11-20 16:52:13
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Cześć

    > Bawi Cię pseudodyskusja z czubkiem??
    > Jaki przyświeca Ci cel?
    > Nie wywlekaj g.... z szamba.

    Nie powiedziałabym że rozmowa z Grzegorzem Krukiem mnie bawi. Bawią mnie
    różne rzeczy ale nie ta rozmowa. Zaintrygowały mnie jego poglądy i chcę je
    poznać bliżej. Masz coś przeciwko?
    Czy przyświeca mi jakiś cel? Nic wielkiego. Chcę tylko poznać jego zdanie.
    Nie wydaje mi się żebym wywlekała g... z szamba. Po to są grupy dyskusyjne
    żeby móc porozmawiać z różnymi ludźmi, czegoś się dowiedzieć itp.
    I co najważniejsze mam do tego prawo i nikogo nie zmuszam do czytania tego
    wątku, prawda? :-)
    pozdrawiam serdecznie
    Aga

  • 39. Data: 2004-11-20 16:58:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 15:09:37 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Panie studencie Osiecki,
    > Muszę jeszcze jako zawodowiec dodać swój komentarz na temat pańskiej strony,
    > którą chyba już pan usunął z serwera, aby się dalej nie kompromitować i
    > dobrze.
    > http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/start.html

    Hehe, wiedziałem że ten niedorozwinięty troll zacznie szukać informacji o
    mnie - i znajdzie tę stronę sprzed lat :)

    > Uczę między innymi języków internetowych. Wielu moich studentów 3-ciego roku

    A naucz się zdrowego rozsądku, bo plujesz jadem na lewo i prawo :)
    Powinieneś poszukać dobrego specjalisty od chorób psychicznych, bo masz
    jakieś obsesje na punkcie "lewicy"...

    > Co jeszcze mogę dodać obiektywnie, to zapraszam pana na studia do Rzeszowa,

    Dziękuję, swoje skończyłem wiele lat temu...

    > ponieważ szczerze wydaje mi się, że zmarnował pan w AGH 3 lata i będzie panu

    Cóż, niektórzy chcą się zajmować robieniem stron - ja się zajmuję czym
    innym... Grafikiem/webmasterem nie byłem, nie jestem i nie zamierzam być.

    > Mimo wszystko powodzenia panu życzę,

    Ja Panu też - w leczeniu tej obsesji...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 40. Data: 2004-11-20 16:59:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 16:58:08 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Hehe, wiedziałem że ten niedorozwinięty troll zacznie szukać informacji o
    > mnie - i znajdzie tę stronę sprzed lat :)

    P.S. Przepraszam za dokarmianie tego indywiduum, ale jestem w szczególnie
    dobrym humorze i chciałem przy okazaji sprawdzić czy jest czujny :>

    Pozdrawiam _normalnych_ grupowiczów :)