  • 51. Data: 2004-11-20 19:08:45
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncputt0.bnm.joshua@tau.ceti.pl...
    > A naucz się zdrowego rozsądku, bo plujesz jadem na lewo i prawo :)
    > Powinieneś poszukać dobrego specjalisty od chorób psychicznych, bo masz
    > jakieś obsesje na punkcie "lewicy"...

    Informatyk niedołęga, który nawet nie umie zrobić stronki na 3cim roku może
    mi radzić, ale tylko na temat którą nogą wstać rano co najwyżej. Wzajemnie
    niech pan poszuka specjalisty dla lewicy, żeby już wyzbyli się tej
    kleptomanii. Przy okazji może i pana wyleczą z tej "altruistycznej" miłości
    do lewicy.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 52. Data: 2004-11-20 19:11:35
    Temat: Re: Zycie w polsce Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > W wiadomości news:cnnstu$cot$1@news.dialog.net.pl Aga

    > [cut]
    > Wszystko, co napisałaś jest słuszne pod warunkiem, że będziesz to
    realizować
    > drogą korespondencji na priva.
    > Zrozum, że niektórym przez Ciebie coś może wyłazić z KF-a. ;)))

    Z SLD wam wyłazi. Boicie się o stołki jak przed stanem wojennym. Proszę nie
    stawiać Pani Adze warunków tym tonem. Ma ona możliwośc swobodnego
    wypowiadania się. Mieliśmy juz tu przykłady pańskiego chamskiego zachowania
    i pańskiej bezczelności panie Jotte i ten jest kolejnym.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 53. Data: 2004-11-20 19:33:59
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > P.S. Przepraszam za dokarmianie tego indywiduum, ale jestem w szczególnie
    > dobrym humorze i chciałem przy okazaji sprawdzić czy jest czujny :>
    > Pozdrawiam _normalnych_ grupowiczów :)

    "łubudubu, łubudubu, niech żyją ludzie z naszego klubu SLD"
    zaśpiewał dla was w stylu "Misia" sam pseudoinformatyk Osiecki.
    Proszę docenić i dać mu medal na następnym komunistycznym zebraniu
    partyjnym.

    Panie Osiecki Rosja czeka na pana. Marnuje pan swój talent w Polsce.
    Tam towarzysz Putin nadal rządzi starymi sposobami znanymi z KGB i KPZR.
    Co mu tam setki dzieci zamordowanych w Biesłanie, ważne że nie popuści i
    wyjdzie z podniesioną głową rano z kibla.
    Panu się to spodoba. Też pan może wychodzić z podniesioną głową, bo pan tak
    pięknie pisze o mnie.

    Grzegorz

  • 54. Data: 2004-11-20 22:43:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cno115$g6c$1@news.dialog.net.pl Aga
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > to był mój ostatni mail do niego na grupie
    Taaa, a godzinę później nie dotrzymałaś słowa i odpowiedziałaś czubkowi -
    fe!
    Eh, te kobiety i ich słowo... ;)))
    Jak ja mam obłąkańca w KF-ie utrzymać?

    Jotte

  • 55. Data: 2004-11-21 07:19:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Bardzo słusznie, że z małej litery o tych polakach Pani pisze.

    Zwrócił Polsce wolność słowa, zniósł cenzurę, "zaklepał" praktycznie
    przystąpienie Polski do NATO i UE umożliwił Polsce rozwój gospodarczy
    uzyskując sporą pomoc z krajów zachodnich. Prezydent Kwaśniewski zbierał po
    nim śmietankę, ale na szczęście kontynuował politykę Wałęsy, jak widać do
    pewnego momentu.

    > eprzypomni pan sobie pomroczność jasną, pana Wachowskiego i innych? Czy
    > takie coś nie powinno być rozliczone? Ma być odpuszczone bo to Wałęsa?

    Jak Pani napisała nie Wałęsa, ale Wachowski. Nie wiem kto to i co zrobił.
    Nie śledziłem wtedy wiadomości. Być może był ruskim szpiclem, byłym
    sprawdzonym członkiem PZPR w strukturach Solidarności.

    > Uważam że my dopiero jesteśmy przed ubywaniem polaków.

    Owszem, ale jeżeli nie będzie gwałtownych podwyżek w Polsce o co najmniej
    1000 zł, to będzie bardzo trudno tych ludzi zatrzymać.

    > Afery są nie tylko w rządzie. Proszę przyjżeć się temu co się dzieje. Ja
    > sięzgadzam że nasz obecny rząd jest tak skompromitowany że ze wstydu sam
    > powinien emigrować ale nadal podkreślam że nie tylko SLD jest twórcą afer

    Ja mam już dosyć ich rządów.

    > Raczej chodzi o łapówki niż celowe uzależnianie nas od Rosji.

    To jest Pani zdanie, moje jest odmienne. Sam prezydentKwaśniewski był
    ogromnym przyjacielem Rosji Radzieckiej, szefem TPPR - towarzystwa przyjaźni
    polsko-radzieckiej. Wielu członków rządu dostało się do rządu, ponieważ w
    okresie do końca stanu wojennego bili pokłony ZSRR i komunistycznej
    polityce.
    Przypadkowo się tam znaleźli w SLD? Nie.

    > Ale wsród tych ludzi takich jak pan są też i tacy kórzy chcieli być
    > mądrzejsi i cwańszy od innych, którzy nie przemyśleli tego co robią, nie
    > zastanawiali się nad konsekwencjami swoich czynów. Nie zna pan takich?

    Jest ich dużo mniej w porównaniu z tymi, którzy polityką rządu zostali
    zmuszeni do zadłużenia się aby przeżyć. Zadłużają się często emeryci i
    renciści, których trudno podejrzewać, że chcą "zaszaleć". Brakuje im na
    jedzenie, czynsz.... Widzę to po swoich rodzicach. Daleko nie muszę szukać.

    > Dlatego nie zgodziłam się z panem w sprawie pani Oli, wobec której
    > przyjał pan stanowisko że jest ofiarą systemu.

    Szkoda, że ona nie chce tego potwierdzić. 10,000 to jest kwota, którą pewnie
    wydała na podstawowe zakupy, na jedzenie, dlatego teraz nic nie ma.

    > Nawet w rozmowie ze mną pana przypuszczenia że jestem zwolennikiem SLD,
    > córką bogatego kombinatora, nie sprawdziły się.

    Jednak broni pani SLD. Nie da się ukryć.

    > Czy nadal uważa pan że
    > przypuszczenia wobec pani Oli mają jakąs podstawę?

    Tak.

    > My nic nie wiemy na temat
    > źródła jej kłopotów prawda?

    Wiemy, bo sami mamy kłopoty. Słyszymy w mediach o aferach w rządzie,
    kradzieżach na wysokich szczeblach i przywłaszczaniu mienia.

    > Nie, w kótkim czasie to my na pewno do tego poziomu nie dojdziemy.

    Przecież minęło już 20 lat od zakończenia stanu wojennego i 60 lat od
    zakończenia wojny. To jest krótki czas? Niemcy strasznie zniszczone wojną
    podniosły się w kilka, kilkanaście lat. A tu nędza i nędza i nędza i afery w
    rządzie i prywata. Jak długo można na to patrzeć i czekać?

    > Dokładnie, popełniali błędy. Liczne. Czy za nie nie powinni być
    > rozliczeni?

    Skoro komuniści nie dali się rozliczyć......Dlaczego mieliby rozliczać
    swoich agentów w Solidarności?

    > A jakie wg pana powinny były być?

    Według mnie nadal powinna wygrywać umiarkowana, demokratyczna prawica, lub
    ugrupowania neutralne, takie pomiędzy lewicą a prawicą. Skrajna prawica
    wiadomo też nie jest dobra. Panowie Chojnowski i Niesiołowski zasłaniając
    się Chrystusem i kościołem chcieli ponownie wprowadzić cenzurę w Polsce,
    potem byłyby dalsze zaostrzenia rygoru, aż do powrotu bandytyzmu czasów
    stalinowskich. Byłem zaskoczony wyborem komuny przez Polaków, których ona
    zniszczyła.

    > Zgodne z pana przekonaniami?
    > Wynik wyborów jest odzwierciedleniem poglądów ludzi głosujących. Skoro
    > zawiedli się na Wałęsie głosowali na inne partie.

    Jak mogli się nie zawieść skoro komuna podesłała szpiclów do rozbicia tej
    organizacji w celu późniejszego przejęcia władzy.

    > Tak, komisja. Wierzy pan że winni zostaną rozliczeni?

    Widzę, że jeden który mógłby ich rozliczyć jest odsuwany z komisji (mecenas
    Roman Giertych). Nie wiem co będzie dalej. Pobiją go? Zamkną w klatce?
    Trudno przewidzieć ruchy tej sitwy.

    > dlaczego najpierw PZPR? czy kolejnośc ma aż takie znaczenie?

    Ma ogromne.

    > co ma pan na mysli mówiąc "byle co"?

    Za byle co strzelają teraz do młodych ludzi i wsadzają ich do więzienia,
    grożą, straszą... Nawet grożą za swobodne wypowiedzi, próbują ośmieszać,
    imputują choroby psychiczne, jak na lewicę przystało, donoszą.
    Komuna w akcji.

    Pozdrawiam Panią,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 56. Data: 2004-11-21 16:17:42
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    > Taaa, a godzinę później nie dotrzymałaś słowa i odpowiedziałaś czubkowi -
    > fe!

    no fakt, był jeden maleńki odzew ale nie odpowiedź zasadnicza

    > Eh, te kobiety i ich słowo... ;)))
    > Jak ja mam obłąkańca w KF-ie utrzymać?

    wiem, wiem, już nie będę :-)

    pozdrawiam