  • 1. Data: 2004-11-18 23:36:52
    Temat: Co mam zrobić
    Od: "Ola Warszawa" <i...@p...onet.pl>

    Witam

    kto mi odp na pytania ?

    1 podpisałam Weksel na 10.000zł i musze go teraz wykupić ale nie mam za co ?
    Co moze z tego wyniknąć , i jeśli nie mam nic swojego zadnej nieruchomości
    zadnego konta nic to co teraz będzie

  • 2. Data: 2004-11-19 00:23:42
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Ola Warszawa" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co ?
    > Co moze z tego wyniknąć , i jeśli nie mam nic swojego zadnej nieruchomości

    Nie wiem co teraz będzie w Pani przypadku, ale byli członkowie PZPR nie
    przejmowali się tak jak Pani i nie przejmują się do dzisiaj takimi sprawami.
    Jak Pani pamięta doszli do porozumienia w Magdalence z Lechem Wałęsą i nic
    nikomu nagle nie byli winni, nikt ich za nic nie rozliczał, nic im nie
    odebrano, wręcz nawet pozwolono im utworzyć rząd i znów rządzić Polską. Może
    Pani też wolno zaproponować porozumienie przy okrągłym stole i w obliczu
    otaczających nas afer w sferach rządowych i biznesowych też nic nikomu Pani
    nie będzie winna ;)

    Pozdrawiam i proszę spokojnie spać. Gdyby Pani miała jakieś problemy proszę
    napisać.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 3. Data: 2004-11-19 00:38:41
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-19 01:23 :

    >Nie wiem co teraz będzie w Pani przypadku (...)

    Jak Pan nie wie, to po co Pan pisze? W dodatku nie na temat.
    - Szwejk

  • 4. Data: 2004-11-19 00:39:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Jak Pan nie wie, to po co Pan pisze? W dodatku nie na temat.
    > - Szwejk

    Ludzie! Przestańcie wreszcie karmić tego porypanego trolla!

  • 5. Data: 2004-11-19 03:10:30
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cnjfcq$nct$1@news2.ipartners.pl...

    Oczywiście, że na temat proszę pana. PZPR nie odpowiadała za morderstwa,
    pobicia i prześladowania ludności jakich dopuszczała się w celu utrzymania
    władzy i systemu politycznego w Polsce, przed stanem wojennym i w okresie
    stanu wojennego, za przywłaszczenia mienia, za czyny, których szkodliwość
    społeczna była dużo większa od niezapłacenia weksla, czy niespłacenia
    kredytu w terminie. Mało tego, pozwolono im założyć partię pod inną nazwą i
    dalej rządzą w podobny sposób. Sam nie wiem jak to jest możliwe, co się
    obecnie dzieje w naszym kraju.

    Wystawiają tacy (porównać ich można do sępów w analogii do tego trolla),
    dzięki polityce jaka tu jest prowadzona, biednej kobiecie weksle, a ta po
    nocach nie śpi tylko pisze do grup dyskusyjnych, ponieważ znów nagle
    powróciło prawo ostrego karania za byle co, za mówienie prawdy choćby, za
    swobodne wypowiedzi. Nie wobec SLD oczywiście, nie wobec nadużyć członków
    rządu, prawników i policjantów, bo jest to prawo gnębienia biednych i
    uczciwych, więc kobieta się boi, co jest zrozumiałe.

    Powiedzmy otwarcie, że to jest wina polityki SLD i ciągłych afer. Wielu
    ludzi ma podobną sytuację do sytuacji Pani Oli, wielu ludzi musi brać
    kredyty, zadłużać się aby zapewnić rodzinie minimalne standardy godnego
    życia. Pensje często uwłaczają godności człowieka, godności wykształcenia, a
    pracownicy są wykorzystywani w wielu miejscach pracy przez nieuczciwych
    pracodawców, którzy dzięki sporym pieniądzom wydawanym na prawników
    wygrywają w sądach. Nikt jakoś nie przejmuje się tym, że PKO przywłaszczyło
    sobie pełne wkłady mieszkaniowe i niektórzy ludzie po 25 lat czekali,
    czekają wciąż na mieszkania i być może do końca życia nie doczekają się.
    Byliśmy i jesteśmy oszukiwani przez rząd. Ceny paliw w Polsce są dwukrotnie
    wyższe niż w USA, a pensje kilkakrotnie, a nawet kilkanaście razy niższe.
    Jak długo można to wytrzymać? Pracuje człowiek i pracuje ciężko i uczciwie,
    zamiast zoszczędzić wpada w coraz większe długi. Powiedzmy otwarcie to
    polityka SLD prowadzona w tym kraju jest chora na schizofrenię i
    nienormalna.

    Wstyd, że po 20 latach rządzenia od stanu wojennego wciąż prawie to samo,
    nieznaczne poprawy i mydlenie oczu. Ja na jej miejscu nic bym po prostu nie
    robił. Co w tym złego, że próbuję ją pocieszyć, ponieważ mnie jest równie
    ciężko z tymi wszystkimi kredytami.

    > Ludzie! Przestańcie wreszcie karmić tego porypanego trolla!

    O kim pan pisze? Pomieszało się panu magistrowi w głowie od nadmiaru wiedzy?
    Znów mnie pan próbuje obrażać i znieważać, jak inni pana pokroju komuniści,
    którzy szarpią mnie za nogawki w tej grupie dyskusyjnej za poparcie dla
    dobrego przemówienia Pana mecenasa Romana Giertycha podczas konferencji
    prasowej?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 6. Data: 2004-11-19 07:22:42
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    co ?
    > Co moze z tego wyniknąć , i jeśli nie mam nic swojego zadnej nieruchomości

    A masz jakieś dochody?
    Jeśli nie masz żadnych dochodów, ruchomości i nieruchomości to posiadcz
    weksla może uruchomic egzekucję która będzie skuteczna przez 10 lat, czyli
    komornik będzie Ci mógł w tym czasie zająć wynagrodzenie - jesli podejmiesz
    jakąś prace, zając ruchomości i nieruchomości które staną się w tym okresie
    Twoją własnością.

    Aga

  • 7. Data: 2004-11-19 07:53:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Zapluty karzeł wiecznie zywy

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 8. Data: 2004-11-19 08:08:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 19 Nov 2004 04:10:30 +0100,
    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> screamed:

    > Oczywiście, że na temat proszę pana. PZPR nie odpowiadała za morderstwa,
    > pobicia i prześladowania ludności jakich dopuszczała się w celu utrzymania

    [rest of crap cutted]

    Zaloz sobie magistrze, G. K., magistrze wlasna grupe np.
    alt.pl.moje.urojenia.i.fantazje.foo.bar.yadda.yadda i tam wylewaj
    zale do swojej mlodzienczej glupoty.

    Artur

    ps. wygrywasz ciasteczko -- do odebrania w moim ~/.news/score.
    ps2. znaczy plonk.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 09:06:11 user up 10435 days, 21:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Conserve energy -- make love more slowly.

  • 9. Data: 2004-11-19 09:20:47
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Zaloz sobie magistrze, G. K., magistrze wlasna grupe np.
    > alt.pl.moje.urojenia.i.fantazje.foo.bar.yadda.yadda i tam wylewaj
    > zale do swojej mlodzienczej glupoty.
    >
    > Artur

    Widzi Pani sama Pani Olu. Tak będą mnie obrażać teraz i atakować w kilku
    nastepnych postach.
    Nad polityką polskiego rządu, o której już oficjalnie negatywnie wypowiada
    się wiele osób w telewizji i prasie, mam iść "wylewać swoje żale" do
    niestniejącej grupy "alt.pl.moje.urojenia".

    Mam wprawdzie zachodni doktorat, ale tytułowanie mnie magistrem nie jest
    postrzegane przeze mnie jako ubliżanie, ponieważ mam też dyplom magisterski
    z polskiej uczelni. Jeżeli więc panie Arturze chciał mnie pan obrazić pisząc
    "magistrze, G. K., magistrze" to musi pan włożyć w to więcej wysiłku.

    Pozdrawiam Panią i tych, którzy rozumieją nasze problemy.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-11-19 09:24:10
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshpb7xucmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Zapluty karzeł wiecznie zywy

    Szanowny Panie Von Falkenstein,
    Nie jestem zaplutym karłem. Znów próbuje mnie pan obrazić i ośmieszyć, a
    problem związany z aferami i polityką polskiego rządu jest poważny. To nie
    jest odosobniony przypadek, ani wina tej pani że nie ma nic, nawet pieniędzy
    na spłacenie weksla. Poważne problemy staracie się panowie we czwórkę
    spychać na margines.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.