  • 21. Data: 2004-11-19 13:14:19
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    news:slrncprocv.25u.joshua@tau.ceti.pl...

    > Jezu, ten troll jest naprawdę chory na umyśle. Jego łagodniejszy
    odpowiednik
    > pewnie by przypominał Romana G. z pewnej partii... :>

    Znów pomówienia i próby obrażania ze strony niekompetentnej w sprawach
    chorób umysłowych osoby - zwolennika SLD. Do tego sprowadza się obecnie
    każda dyskusja pomiędzy człowiekiem, który ma rację, a zwolennikiem
    przekrętów i afer jakie robią członkowie SLD.

    Imputowanie chorób umysłowych tym, którzy byli w opozycji przeciwko PZPR to
    dla Polaków żadna nowość. Nikogo pan tym nie zaskoczył. Robi pan z siebie
    jedynie żałosną karykaturę.

    Porównanie mojej osoby do "Romana G. z pewnej partii" jest dla mnie
    komplementem, więc jeżeli chce mnie pan obrazić to nie tędy droga.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 22. Data: 2004-11-19 13:26:46
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u
    krokodyla"

    To coś jak z tą sprawiedliwością pod "S" u pana magistra Von Falkensteina?

    I kto to pisze?
    http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/start.html

    pan student informatyki imputuje adiunktowi w komunistycznym stylu chorobę
    umysłową. Do czego tu dochodzi w tej Polsce? Panie ja pana na oczy nie
    widziałem, ani pan mnie.
    ;-)
    Tym razem mnie pan rozbawił panie student.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 23. Data: 2004-11-19 13:53:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Zapluty karzeł wiecznie zywy

    No bo dokarmiają...

  • 24. Data: 2004-11-19 14:06:28
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 14:53:48 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > No bo dokarmiają...

    ale swoją drogą nie karmienie to pod ustawę o ochronie zwierząt podpada...

    --
    Falkenstein

  • 25. Data: 2004-11-19 14:09:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Jezu, ten troll jest naprawdę chory na umyśle. Jego łagodniejszy
    odpowiednik
    > pewnie by przypominał Romana G. z pewnej partii... :>

    Panie studencie Osiecki,
    Muszę jeszcze jako zawodowiec dodać swój komentarz na temat pańskiej strony,
    którą chyba już pan usunął z serwera, aby się dalej nie kompromitować i
    dobrze.
    http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/start.html

    Jest to strona utworzona na poziomie ucznia liceum, a nie studenta 3-ciego
    roku informatyki. Poziom jaki pan reprezentuje jest niestety żałosny nie
    tylko z medycyny, której pan nie studiował, ale i z tworzenia stron
    internetowych.

    Uczę między innymi języków internetowych. Wielu moich studentów 3-ciego roku
    w Rzeszowie przygotowuje na zaliczenie cudowne strony z elementami DHTML,
    CSS2, JavaScript, PHP, XML, apletami JAVA z JMF i Java3D, zaawansowanymi,
    wielowarstwowymi animacjami w Macromedia Flash MX 2004 z użyciem języka
    Action Script. Zdjęcia są zwykle prawie że profesjonalnie przygotowywane
    przy użyciu Adobe Image Ready, lub Corel Photo Paint i minimalizowane do
    publikacji w internecie.

    Co jeszcze mogę dodać obiektywnie, to zapraszam pana na studia do Rzeszowa,
    ponieważ szczerze wydaje mi się, że zmarnował pan w AGH 3 lata i będzie panu
    z takimi umiejętnościami trudno znaleźć pracę jako informatyk, chyba że
    pójdzie pan w kierunku psychiatrii, ale to kolejne 6 lat studiów na
    medycynie plus długa specjalizacja.

    Mimo wszystko powodzenia panu życzę,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 26. Data: 2004-11-19 15:30:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aga wrote:

    > Poważny problem to ma ta Pani która ma wykupić weksel. Nie wiemy co się
    > stało że nic nie ma, jedyne co pewne to to że ze znanych jej powodów podjęła
    > się zobowiązania podpisując weksel. Zobowiązania które może wynikać choćby z
    > zaciągniętego kredytu, jakiejś umowy na wykonanie czegość itp. A polityka i
    > rząd nie ma z tym nic wspólnego.

    Aguś, nie karm trolla. Ignoruj go, ignoruj.

  • 27. Data: 2004-11-19 15:52:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jest jeszcze niedogodność związana z tym, że mogą powstać dodatkowe koszty z
    tym związane. Odsetki, za zwłokę, ale i koszty procesu (te załóżmy przy
    wekslu niewielkie stosunkowo) oraz koszty komornicze.

  • 28. Data: 2004-11-19 15:59:40
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Uczę między innymi języków internetowych.

    A coz to takiego owe "jezyki internetowe", o zawodowcze?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 29. Data: 2004-11-19 16:28:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 16:59:40 +0100, Borszczuk
    <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał:

    > A coz to takiego owe "jezyki internetowe", o zawodowcze?

    no, np java, html...

    --
    Falkenstein

  • 30. Data: 2004-11-19 16:53:41
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cnl2af$is2$1@inews.gazeta.pl...
    > W danym wątku netykieta nakazuje pisać na temat, z czym jak widze ma Pan
    poważny problem.

    Myli się pan. Jak najbardziej moje wypowiedzi są na temat.

    > Lecz jeżeli temat ten tak bardzo Pana intryguje to prosze rozpocząć nowy
    wątek np.
    > "Ale to PZPR niedobre było"

    Wiemy jakie było niedobre. Po co nowy wątek w tej grupie na ten temat?

    > Pani Ola ma poważny problem i nic niewnoszące, demagogiczne wypowiedzi
    napewno jej nie pomogą.

    Pana prywatna subiektywna opinia. Wie pan co to jest demagogia w ogóle, bo
    chyba używa pan pojęć, których nie rozumie. Chciałbym aby Pani Ola coś
    napisała na ten temat.

    > Jest prosta zasada nie masz o czymś pojecia, to nie wypowiadaj się o tym.

    Mam z doświadczenia życiowego większe pojęcie o tym niż pan przypuszcza.
    Widzę na co dzień tą niesprawiedliwość, jaka nas otacza. Komuniści z SLD
    oszukują i nic nie muszą oddawać. Kobieta, która nic nie ma, chce i nie może
    oddać jest zastraszana komornikiem. Jedni nie muszą oddawać milionów,
    ponieważ byli członkami PZPR, a innych ściga się za 1000 zł. Wszystko zależy
    od tego, kto jest silniejszy.

    > Polecam Panie magistrze, doktorze i Bóg wie co jeszcze

    znów następny sobe kpi i próbuje mnie ośmieszyć. To zapewne członek
    Samoobrony(? :)).

    > i odrobine samokrytyki i zrozumie nia innych, bo niestety wszelkie pana
    wypowiedzi nie
    > wybijają się ponad poziom porywających przemówień Leppera.

    Były towarzysz Lepper z PZPR w niektórych sprawach też ma rację.

    > Polecam zasiąść w szeregach Samoobrony

    Zastanowię się nad pana propozycją, ale raczej nie zasiądę w szeregach
    Samoobrony.

    > ponieważ widzę, że nie potrafi Pan uargumentować swoich wypowiedzi

    Albo pan nie widzi w takim razie, albo czyta pan coś innego. Widziałem taki
    film "ślepy i głuchy". Widział pan?

    > więc w ramach obrony próbuje Pan ośmieszać innych co wybitnie kojarzy mi
    się z tym ugrupowaniem.

    Tylko tych, którzy mnie obrażają i próbują ośmieszyc. A pan też z
    Samoobrony, ponieważ również próbuje mnie pan ośmieszyć?

    > Zdecydowanie NIE pozdrawiam
    > Maciej Grochowski

    Zdecydowanie wzajemnie.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.