  • 1. Data: 2004-11-18 21:34:53
    Temat: konkurencja dla Lex
    Od: "Mikołaj Pałys" <p...@o...pl>

    Witam,

    Chciałem przedstawić wszystkim zainteresowanym nowy produkt na polskim
    rynku, który może z powodzeniem stanowić konkurencję dla aplikacji typu Lex.

    Jest to nowy serwis prawny
    Wolny od reklam produkt internetowy, posiadający unikalne funkcjonalności.
    Jest przygotowany w taki sposób, aby mogły z niego korzystać zarówno osoby,
    które zawodowo nie są związane z prawem, jak i te, dla których zagadnienia
    prawne stanowią podstawę zawodowej działalności. Serwis jest źródłem wiedzy
    podanej przystępnym językiem. To także znakomita podręczna biblioteka
    poradników i aktów prawnych dla każdego użytkownika.

    Roczny abonament to zaledwie 290 złotych.

    Wszystkie osoby zainteresowane proszę o kontakt bądź poprzez e-mail, bądź na
    kom. 0 502 769 689.

    Pozdrawiam

    Mikołaj Pałys

  • 2. Data: 2004-11-18 22:18:15
    Temat: Re: konkurencja dla Lex
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Pałys" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    A coś bliżej? Bo bronią LEX-a są nie tylko aktualizowane akty prawne (to
    mamy darmo na Serwerze Prawa), ale i podwieszane do określonych przepisów
    orzecznictwo i piśmiennictwo. Ty piszesz o jakimś przystępnym języku, co
    kłóci się z ideą LEX-a. Albo ma to być jednak coś innego od LEX-a, bo tam
    trudno mówić o języku, gdyż są same cytaty. Albo też nie wiesz, jak wygląda
    LEX. Napisz coś więcej, albo wskaż jakąś stronę z opisem serwisu. Serwisów
    prawnych mniej lub bardziej darmowych jest zatrzęsienie.

  • 3. Data: 2004-11-19 07:10:59
    Od: "Mikołaj Pałys" <p...@o...pl>

    strona z wersją demo: http://www.e-mka.com/emka/page?sp=4003

  • 4. Data: 2004-11-19 07:32:38
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    Spamm'er "Mikołaj Pałys" <p...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cnk6a5$ikc$1@news.onet.pl

    > strona z wersją demo: http://www.e-mka.com/emka/page?sp=xxxx

    Czy Ty wiesz, że spamujesz.? Posty_ogłoszenia
    umieszcza się na grupach typu *ogłoszenia bo
    Twoja oferta z racji, że jest komercyjna to
    nawet nie "pasuje" na grupę - pl.comp.nowe-programy

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę

  • 5. Data: 2004-11-19 08:02:18
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 22:34:53 +0100, Mikołaj Pałys <p...@o...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Chcia?em przedstawi? wszystkim zainteresowanym nowy produkt na polskim
    > rynku, który mo?e z powodzeniem stanowi? konkurencj? dla aplikacji typu
    > Lex.

    Hmmm, konkurencję? A gdzie orzecznictwo, piśmiennictwo, komentarze? Prawo
    to nie tylko przepisy, a w niektórych dziedzinach same przepisy nie
    wystarczą.

    > Jest to nowy serwis prawny
    > Wolny od reklam produkt internetowy, posiadaj?cy unikalne
    > funkcjonalno?ci.

    FUnkcjonalność to jakies inteligentne słowo? Mamy tego unikać?

    > Jest przygotowany w taki sposób, aby mog?y z niego korzysta? zarówno
    > osoby, które zawodowo nie s? zwi?zane z prawem, jak i te, dla których
    > zagadnienia prawne stanowi? podstaw? zawodowej dzia?alno?ci.

    RAczej jest to sewis dla laików, coś w rodzaju internetowego poradnika
    prawniczego. Do Lexa to temu jeszcze daleko.

    > Serwis jest ?ród?em wiedzy
    > podanej przyst?pnym j?zykiem. To tak?e znakomita podr?czna biblioteka
    > poradników i aktów prawnych dla ka?dego u?ytkownika.

    Informacji o prawie nie można podawać przystępnym językiem. Napoleon
    próbował, ale mu nie wyszło.

    > Roczny abonament to zaledwie 290 z?otych.

    Drogo.

    --
    Falkenstein