  • 1. Data: 2006-11-15 20:35:55
    Temat: Cisza wyborcza i jej łamanie.
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    Pytanie z serii głupie, albo i nie. Jeśli kandydat nazywa się np. Kamień,
    czy będzie złamaniem ciszy wyborczej naklejenie plakatu ze zdjęciem zwykłego
    kamienia, albo wożenia na przyczepie samochodowej wielkiego głazu?

  • 2. Data: 2006-11-15 20:36:46
    Temat: Re: Cisza wyborcza i jej łamanie.
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > kamienia, albo wożenia na przyczepie samochodowej wielkiego głazu?

    A co maja powiedziec hodowcy drobiu, a w szczególnosci kaczek ?!

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-15 20:42:26
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > A co maja powiedziec hodowcy drobiu, a w szczególnosci kaczek ?!

    :-)
    Poważnie się pytam.

  • 4. Data: 2006-11-15 21:47:24
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy będzie złamaniem ciszy wyborczej naklejenie plakatu ze zdjęciem
    > zwykłego kamienia, albo wożenia na przyczepie samochodowej wielkiego

    Kamienie sobie możesz wozić... co do plakatów to zależy od kontekstu, bo jak
    umieścisz na nimcinformacje o liście, miejscu itd. sprawa jest oczywista
    (łamanie ciszy), a jeżeli jest to "czysty" plakat z kamieniem to nie widzę
    związku.

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 5. Data: 2006-11-15 21:58:22
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

> [...]
    > jak umieścisz na nimcinformacje o liście, miejscu itd. sprawa jest
    > oczywista (łamanie ciszy), a jeżeli jest to "czysty" plakat z kamieniem to

    Czysty plakat, bez napisów. Czy jeśli nazwisko kandydata będzie Bóbr i będę
    wieszał plakaty tylko ze zdjęciem bobra, to nie będę łamał ciszy wyborczej?

  • 6. Data: 2006-11-15 22:02:57
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Czysty plakat, bez napisów. Czy je?li nazwisko kandydata będzie Bóbr i będę
    > wieszał plakaty tylko ze zdjęciem bobra, to nie będę łamał ciszy wyborczej?

    Albo córka pana Kupagi ... co wtedy bedziesz miał na plakatach ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 7. Data: 2006-11-16 05:53:42
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Albo córka pana Kupagi ... co wtedy bedziesz miał na plakatach ?

    Pytam się, bo chcemy podjąć tego typu akcję, ale nie mamy pewności czy
    służby porządkowe się nie przyczepią.

  • 8. Data: 2006-11-16 05:55:34
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Pytam się, bo chcemy podjąć tego typu akcję, ale nie mamy pewności czy
    > służby porządkowe się nie przyczepią.

    Z pewnych względów nie chcę podawać prawdziwego nazwiska kandydata. Czyli w
    opisywanym przpadku nie będzie łamania ciszy wyborczej?

  • 9. Data: 2006-11-16 10:01:55
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "Igor" <l...@p...onet.pl> napisał :

> [...]
    > jak umie?cisz na nimcinformacje o li?cie, miejscu itd. sprawa jest
    > oczywista (łamanie ciszy), a jeżeli jest to "czysty" plakat z kamieniem to

    ...a co jezeli plakaty wyborcze "reklamujące" kandydatów wiszą nadal podczas
    wyborow tzn przed ich rozpoczeciem nie zostaly zdjete ? W sumie to te
    plakaty wiszą do dziś :) To jest lamanie ciszy przed wyboczej, czy nie ?

    pozdro

    --
    ARO

  • 10. Data: 2006-11-16 12:40:27
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

> [...]
    > te plakaty wiszą do dziś :) To jest lamanie ciszy przed wyboczej, czy nie

    Cisza wyborcza to zakaz agitacji 48 godzin przed wyborami. W tym czasie nie
    można już rozklejać plakatów i wozić reklam na pojazdach. W radiu i tv też
    nie można agitować. W gazetach też.To co wisi nie jest łamaniem ciszy.