    From: "muniek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cisza nocna, remont i "cisza wspólnoty"
    Date: Sat, 28 Aug 2004 12:18:53 +0200

    Użytkownik "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cgpeic$2dk3$1@mamut.aster.pl...
    > Użytkownik muniek <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie za bardzo rozumiem
    >
    > po prostu uszanuj spokó innych i kończ głośne prace przed godziną 20
    >
    > prawnie to może i udowodnisz cokolwiek, ale nie rozumiem dlaczego chcesz
    > sąsiadom zatruwać życie hałasem
    >
    > po godzinie 20 zapada raczej cisza i takie stukanie i wiercenie skutecznie
    > uniemożliwia np. oglądanie telewizji lub romantyczną kolację

    Tzn. właśnie chodzi mi o prawną interpretację, czy ten zapis iż po godzinie
    20 nie mkożna hałasować jest zgodny z prawem. NIe zamierzam nie wiadomow
    czego robić do 22 ( dwa razy mi wyszło do 21, ale jak mus to mus). Poprostu
    sasiedzi sa niezbyt uprzejmi i tyle. Jak oni robili remonty to nikt się do
    niczego nie przyczepiał i nie wywieszał kawałka regulaminu na klatce
    schodwoej (wtedy tez byliśmy w tej wspólnocie). A co najlepsze to właśnie
    oni robili remonty do punkt 22. Smutne że są ludzie któzy chcą rządzić, ale
    do tego co by chcieli aby inni robili sami się nie ustosunkują :(
    Pozdrawiam
    Paweł.