  • Data: 2004-08-29 13:42:56
    Temat: Re: Cisza nocna, remont i "cisza wspólnoty"
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 sie o godzinie 13:31, na pl.soc.prawo, Renata Gołębiowska
    napisał(a):

    > To do której według prawa (poproszę również o namiar na to prawo)
    > można w bloku wiercić i stukać młotkiem?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=okres+c
    iszy+nocnej+%2Bkodeks&lr=
    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=okres+c
    iszy+nocnej&lr=

    Nie znalazłem określenia sztywnych norm czasowych ciszy nocnej w prawie -
    ale zwyczajowo obejmuje to okres ośmio godzinny - 22-6, 23-7.

    Zapis że ogranicza się od 20 stukania, pukania itp jest.... ;)
    Nigdzie nie trafiłem okresu że od godz. 20 nie można np. robić prania w
    pralce marki "Frania" /ona stuka jak wiertarka udarowa;)/

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany